Ideeën vrijgezellenfeest?

Hallo allemaal,
mijn zwager en schoonzus trouwen in september en nu ben ik gevraagd om de vrijgezellenavond voor mijn schoonzus te regelen.

Hebben jullie leuke ideeën?
Mag niet meer dan 75 euro kosten.
Ze houdt niet van stappen.
Moet in de buurt van Rotterdam zijn.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

heb je het over 75 euro per persoon of in totaal?? Stappen hoef je niet te doen, ik ben laatst in haarlem geweest, servies beschilderen wat ze als mee hebben genomen naar sint maarten omdat ze daar gingen wonen, maar dat was van 13 uur tot 17.00 met een italiaanse lunch en het was 45 euro pp, kijk maar eens hierop
http://www.zusenzowoonideeen.nl

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Kim,

per persoon 75 euro anders zou het wel heel goedkoop moeten!
We hebben al zitten denken aan een workshop buikdansen (hihi heb ik nu wel een buik voor!!!) en lekker uiteten gaan.

Maar als andere nog ideeën hebben dan zijn ze van harte welkom, graag in de buurt van Rotterdam.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

is haarlem te ver?

groetjes,

Hihi ja Kim Haarlem ligt niet in de buurt van Rotterdam. Maar heel lief dat je meedenkt.

tja haarlem ligt dichterbij rotterdam dan twente ligt hoor, ik heb er 2 uur voor moeten rijden!ik dacht dat het wel mee viel de afstand rotterdam haarlem maar als dat te ver is moet er toch ook zoiets leuks te vinden zijn in jouw buurt

groetjes,

thema-avond?
karten?
klimbaan?
kanoën o.i.d. (lachen joh als er iemand omvalt met boot en al)
kookcursus? kan de aanstaande bruidegom koken?
vastgebonden aan de wieken van een molen?

eventueel in combinatie met uit eten

Dit zijn dingen die ik uit eigen ervaring weet of van anderen heb gehoord, als ik meer ideeën krijg, hoor je ze wel.

Succes!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Vastgebonden aan de wieken van een molen??? Hahahahahahahaha!!!
Had er nog niet van gehoord, maar hoop niet dat ze dat ooit met mij uithalen

Tsja Jolanda, ik geloof dat ik je helemaal niet kan helpen aangezien ik gewoon verder niks kan bedenken (triest hè, ik weet het )
O ja, je hebt nog zoiets als paintball enzo, maar of dat écht wat is (??)

Succes in ieder geval en mocht ik nog een idee hebben (spontaan) dan laat ik het je wel weten!

Groetjes, mamma van Stephan

Fijn dat jullie allemaal meedenken.

Mijn eigen vrijgezellenavond was leuk hoor, ik was vreselijk verkleed. We zijn lekker wezen eten bij Crazy Pianos en daarna wezen stappen. Ik moest allerlei opdrachten uitvoeren, ach ik ben overal voor in.
Ben normaal niet zo’n stapbeest maar als vrijgezel voor de laatste keer vond ik het wel leuk.

Ik heb nog even contact gehad met de moeder van de bruid en zij wil graag buikdansen en uiteten voor 45 euro. Nu denk ik dat het toch iets duurder gaat worden bij elkaar, maar ik verzin wel iets leuk.

In ieder geval bedankt voor het mee verzinnen.

Een ideetje dat bij een vriendin van mij erg goed in de smaak viel:

Er zijn van die restaurants waar met kleine en grote groepen gesteengrild kan worden, waarna men vervolgens kan gaan laserschieten, bowlen en 'snachts gaat er ook nog een bar/discotheek open in dezelfde gelegenheid.

Leuk is misschien ook een moorddiner (kan bij behoorlijk wat hotels tegenwoordig)

Veel succes in ieder geval bij 't verzinnen en organiseren!

Hoi!
Nou ik heb (toen ik werd gevraagd iets voor een vriend mee te regelen) gebeld naar Eventprovider. Je geeft door wat je zoekt en wat je leuk vind, budget waar en hoeveel mensen etc. en zij zorgen dan dat bedrijven je per mail een aanbod doen. Echt super, ook echt leuke ideeen!
Wij hebben toen gekart bij action days even kijken… hier is de link: http://www.eventprovider.com/aanbieders/action-days-bv

Maarja is meer voor mannen misschien haha…
verder ook leuk vologens mij als je voor 1 dag als model wordt opgetut etc.
Bel hen, echt super. Zal nog even het nummer opzoeken… 040 2372689

groetjes Bianca