Ideeen voor tekst uitnodiging 1ste verjaardag?

ja ik weet het deze meid schaamde zich dat ze nog niet echt emo werd bij het idee dat rico over 1 mnd en 1.5 week ong. 1 wordt.
nou sinds vandaag dus wel. heb me even erop gestort en ben alvast bezig met een kaart maken.
wil iemand me AUB helpen met een tekst. normaal ben ik redelijk crea, maar ik weet het echt even niet meer.
heb maar 3 teksten over het hele internet kunnen vinden, maar staan me niet echt aan…hopelijk heeft iemand een leuk idee?
dan kan ik vast mn kaart opslaan

dank u

ik heb wat gevonden en wat geknipt en geplakt

hoe vinden jullie dit:

Op 24 September, geven wij een feest. Natuurlijk om te vieren, dat ik een baby ben geweest. Er staat 1 kaarsje op mijn taart, kom je kijken naar mijn slagroombaart? Ook het huis is mooi versiert. Want dat ik dan een dreumes ben wordt met jullie gevierd.

Vanaf half 3 mogen jullie komen, maar om 8 uur lig ik wel weer in mijn bedje te dromen

Groetjes Rico.

dan wilde ik er nog onder dat dromen iets zetten over dat als ze geen cadeautje weten dat geld voor zijn spaarrekening dan ook heel fijn is…
maar ik weet niet hoe ik daar een zin van kan maken die dan rijmt…
iemand een idee voor die laatste zin?

Komen jullie ook?
Je wordt niet gehaald of gebracht, en je hoeft ook geen zwemkleding mee te nemen!

Hihihi

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

hahahahhahaha
ja dat is ook grappig haha

ik heb denk ik nu de juiste tekst.
even jullie mening weten:

Op 24 September, geven wij een feest. Natuurlijk om te vieren, dat ik een baby ben geweest. Er staat 1 kaarsje op mijn taart, kom je kijken naar mijn slagroombaart? Ook het huis is mooi versiert. Want dat ik dan een dreumes ben wordt met jullie gevierd.

Vanaf half 3 mag je komen, maar ik lig wel om 8 uur weer in mijn bedje te dromen.
ik vind cadeautjes of geld krijgen allebij even fijn, maar het belangrijkste vind ik dat jullie allemaal op mijn feestje zijn

Groetjes Rico.

Schattebout, slagroombaart moet met een d.

Als je plakt en knipt moet je niet de fouten van anderen overnemen. )

Groetekes, Sje

Wacht even, staan nog wat foutjes in:

Allebij moet allebei zijn.
Het huis is mooi versiert moet met een d.

Ja, als je vraagt om meningen en er zit een secretaresse in de groep meelezers…

Groetekes, Sje

behalve dat allebei met ei is en niet met een ij en versierd met een d en niet met een t en slagroombaard met een d en geen t, vind ik het een heel leuk rijmpje hoor!

haha leuk sje…leuk
ik heb niet alles overgenomen maar bepaalde gedeeltes, de laatste helft is gewoon helemaal van mij, en als ik snel typ (ja ik typ echt te snel wordt er moe van) denk ik niet zo aan mijn typen
gelukkig stond er maar 1 foutje in de uitnodiging zelf, en dat was die slagroombaart hahaha

haha sje, nog een vraagje,
hoe zitten de punten en de komma’s in deze tekst? goed of niet goed

Op 24 September, geven wij een feest. Natuurlijk om te vieren, dat ik een baby ben geweest. Er staat 1 kaarsje op mijn taart. Kom je kijken naar mijn slagroombaard? Ook het huis is mooi versierd, want dat ik dan een dreumes ben wordt met jullie gevierd. Vanaf half 3 mag je komen, maar ik lig wel om 8 uur weer in mijn bedje te dromen.
Ik vind cadeautjes of geld krijgen allebei even fijn, maar het belangrijkste vind ik dat jullie allemaal op mijn feestje zijn.

Groetjes Rico

jaja AANGEPAST

Helemaal goed die punten en komma’s!

Groetekes, Sje

dit wordt hem dus
ik ehb echt een leuke kaart hoe moet ik die hier laten zien? wil dat graag laten zien maar weet niet hoe dat moet

Net als met foto’s kan je de kaart hierop zetten.

Ik zit momenteel niet thuis dus kan je tekst niet geven die wij erop hadden staan. Maar het lukt me ook niet meer om die topic te vinden… (denk dat die er na bepaalde tijd afgaan?). Dus zal je morgen mijn tekst sturen… dit om je nog even in verwarring te brengen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wel leuk hoor om zelf met zo’n uitnodiging bezig te zijn. Onze oudste is 9-9-9 jarig en dan wordt ze 6 (=omgekeerde 9). Daar moest ik van profiteren!

We hadden nog een grote zilveren 6 (gemaakt van pur) van mijn moeders 65e verjaardag. Ik heb 3 foto’s van onze oudste gemaakt op en rond ons speeltoestel met de 9 in haar handen. Voor de 6 heb ik haar op z’n kop aan de rekstok gehangen. Heeft ze dus letterlijk een omgekeerde 9 in haar handen.

Erg leuk geworden. Deze kans kreeg ik nooit meer met zo’n datum dus die kans moest ik grijpen!

Groetekes, Sje

@Mini-Boy,
ikb en benieuwd! maar ik ehb toch mijn kaarten alvast besteld,
ik kon die niet opslaan als… in de computer want dat was beveiligd, maar maak er wel een foto van en zet m er dan op.
ik weet ook niet hoe je hier foto’s zo op moet zetten eigenlijk maar dat probeer ik dan wel.
ik denk dat ze binnenkomen op de datum dat rico wordt opgenomen dus helaas kan ik het er dan niet opzetten. maar ik hoop! dat het eerder binnen is, dinsdag ofzo dan kan het nog wel. woensdag gaan we al vroeg weg, misschien laat ik nog een berichtje achter die ochtend, maar open alvast een topic dan, want zo gauw ik kan, hou ik jullie daarmee op de hoogte

@Sje:
wat gaaf!! kun die eens laten zien? neem aan dat je dat ook wel opgeslagen hebt (anders mail maar hoor) ik ben echt benieuwd naar dat resultaat en idd… die datum krijg je nooit meer anders! maar liever 999 dan 666 toch

Ja, precies, liever 999 dan 666! Ik zal je het document mailen waarin alles staat waarmee ik de uitnodiging uiteindelijk gemaakt heb.

Groetekes, Sje

Deze voor de familie gelijk met papa’s verjaardag:
Het is snel gegaan en bijna niet te geloven,
maar mijn babytijd is echt omgevlogen.
D.V. 15 juli 2009 word ik dreumes en is het de dag,
dat ik mijn eerste verjaardag vieren mag.
Toch ga ik D.V. 23 juli pas knoeien met mijn stukje taart,
kom je dan ook kijken naar mijn mooie slagroombaard?
Deze datum klinkt jullie natuurlijk bekend in de oren,
want toen werd papa 25 jaar geleden geboren!
Om 20.00 uur ben ik moe,
en ga dan naar mijn bedje toe.
Ook de middagrust neem ik erbij,
maar na 16.00 uur ben ik weer van de partij!
Kroelkusje van Jurian (& papa)

Deze voor vriendjes en vriedinnetje met hun mama:
Het is snel gegaan en bijna niet te geloven,
maar mijn babytijd is echt omgevlogen.
D.V. 15 juli 2009 word ik dreumes en is het de dag
dat ik mijn eerste verjaardag vieren mag.
Maar omdat het huis niet groot genoeg is voor iedereen,
houd ik het apart voor mijn vriend(innet)jes alleen.
Rond 10 uur ga ik knoeien met mijn stukje taart,
kom je dan ook kijken naar mijn mooie slagroombaard?
Om 12 uur ben ik wel weer moe…
en ga dan gauw naar bedje toe!
Kroelkusje van Jurian

Tip: party gifts (leuke site om zelf dingen /traktatie etc te maken!!

ooh die is ook zooo mooi!
ook deels verzonnen net als mij?
heb gewoon wat leuke teksten eruit gepikt en daarna de rest zelf verzonnen
maar ja beter goed gejat dan slecht verzonnen niet waar

Dat bedoel ik maar…

ooh ik krijg ze deze week binnen ik ben zo nerveus!! IK BEN ECHT NERVEUS!! haha dolle ben ik af en toe… maar ik ben echt benieuwd naar het resultaat. want je zag ze wel op internet enzo maar dat is toch anders dan hoe ze in je handen liggen enzo…
eej trouwens…
Ik zag op de website van de rabobank als je daar lid van bent dan… dat je een digitaal fotoboek kon maken dan lijkt hjet net een echt boek en de foto’s zitten er dus in. je kunt achtergronden erop zetten en weeti k veel alles bewerken. lijkt me super om te doen,
het punt wat ik wil maken… als je lid bent krijg je volgens mij voor 23 a 24 euro dat boek thuisgestuurt en anders moet je iets van 40 euro betalen.
ik ga dat denk ik wel echt doen.
maar hoop dat ik het goed begrijp, dat digitaal fotoboek maken, het niet alleen te zien is op je pc, maar dat je daadwerkelijk een echt boek met foto’s in je handen hebt die op de bladzijdes afgeprint staan ipv erop geplakt…toch?
nouja… dacht misschien ook een tip voor iemand van jullie?

Ja hoor, dat kan kloppen Inge. Heb laatst zo’n boek gemaakt op de site van de hema, daar kan het ook. Heel leuk geworden, dus zeker een aanrader!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker