Ideeen voor een blijvend kado jongen


#1

Mijn schoonouders willen graag voor beide kindjes een blijvend kado schenken voor hun verjaardagen, nu heeft mijn schoonmoeder een te gek sprei van pip besteld voor Lisa, daar kan ze jaren plezier van hebben, straks fleurt ie haar meidenkamer helemaal op en uiteindelijk kan ze het meenemen op kamers of als ze op zichzelf gaat wonen (haha, ze is net 1 ). Alleen voor Jasper piekeren ze zich suf en hebben mij om een idee gevraagd, maar ik zou het ook echt niet weten, dus ja, ik schakel jullie hulp in om ideeen te verzamelen… !

Groetjes Carolien.


#2

Er is toch ook wel een leuke sprei te koop voor jongens?

Iets met Cars, piraten, weet ik veel?

M.


#3

Horloge?

Groetekes, Sje


#4

Ja tuurlijk zijn er ook wel jongenssprei’s maar cars vind je waarschijnlijk op je 18de niet meer leuk terwijl zo’n pip sprei altijd leuk blijft. Opa en oma willen graag iets geven waar ze nu al iets mee kunnen maar wat ook blijvend is, wat ze bij wijze van hun hele leven kunnen gebruiken of zullen bewaren. Ik zal nog wel eens even googlen naar spreien die misschien iets meer blijvend zijn dan cars.

Ik had idd ook aan een horloge zitten denken, daar kan je ook een mooie inscriptie in zetten bijvoorbeeld. Alleen gaat dan dan nu weer de komende jaren de kast in, en dat vonden opa en oma ook wel een beetje jammer.

Verder heb ik me al suf gegoogled en het enige wat ik dan nog kan vinden is een mooie metalen modelauto maar ja, dat kan je niet echt gebruiken en staat er gewoon voor de sier… Ik denk dat opa en oma hun cadeuaplan voor jasper nog maar even uit moeten stellen tot ie wat ouder is…

Bedankt voor t meedenken!
Groetjes Carolien.


#5

Hoe oud wordt hij?
Lego blijft altijd leuk.
Hier is manlief ook in de weer met lego sinds dochter en zoonlief ook aan de lego zijn. Het blijft leuk.

Groetjes,


#6

En als je nou wel voor een horloge kiest en je laat opa en oma daar symbolisch een mooie wekkerradio bij geven (die heb je al voor nog geen tientje). Dan is dat ook iets wat met tijd te maken heeft, hij heeft er nu al plezier van en tegen de tijd dat-ie toe is aan een horloge kan hij het horloge in gebruik nemen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Jan 2014 18:50:30


#7

Een spaarpot en daar door opa en oma iets in laten graveren ? (Ik heb zelf nog de zilveren spaarpot die ik van mijn oma heb gekregen bij mijn geboorte)
Groetjes Nancy


#8

Een armbandje misschien of een besteksetje waar zijn naam in wordt gegraveerd.
Anders inderdaad een zilveren spaarpot.

Lastig hoor! Verder zou ik het ook lastig vinden voor een jongen…

Ik vond nog deze sprei voor jongens, maar de vraag is hoe lang hij die gebruikt…

Liefs, Anne


#9

spaarpot is leuk, mijn zus had die ook gekregen vroeger met haar naam erop en die heeft ze nu nog steeds. Of anders een armband. Maar wel moeilijk hoor


#10

Das idd wel een slimme oplossing Sje, eerst de symbolische wekkerradio gevolgd door een horloge met inscriptie voor als hij daar oud genoeg voor is.
Ik zal ook eens rondkijken naar de zilveren spaarpotjes, de hele familie van die kant is gek van harley davidson, misschien een motorspaarpot voor zn eigen harley later!

Bedankt voor t meedenken!
Groetjes Carolien.


#11

Das idd wel een slimme oplossing Sje, eerst de symbolische wekkerradio gevolgd door een horloge met inscriptie voor als hij daar oud genoeg voor is.
Ik zal ook eens rondkijken naar de zilveren spaarpotjes, de hele familie van die kant is gek van harley davidson, misschien een motorspaarpot voor zn eigen harley later!

Bedankt voor t meedenken!
Groetjes Carolien.