Ideeen voor een 2 thema kamertje

wij wilde eigenlijk een cars kamertje. nog steeds hoor maar het bed wat wij het allerliefste voor hem willen is er 1 met toy story erop.
toen opperde die verkoper om aan de zijkanten gewoon cars stickers te plakken zodat het een 2 thema bed zou worden. maargoed dan moet de kamer ook 2 thema kamer worden toch? dus ik wil graag jullie meningen… over wat ik net schreef en over de verdeling tussen cars en toy story. of gewoon het bed alleen toy story cars maken en de rest gewoon cars? ik weet het ook niet ben even niet zo creatief

Hmmm. das inderdaad lastig! Kun je niet gewoon een neutraal bed kopen en dan het thema wat je het leukst vindt doorvoeren? Kan me voorstellen dat het wel heel druk wordt in een kamertje met 2 thema’s.

Verder geen creatieve ideeen!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ja, inderdaad een neutraal bed. En dan maak je een tent (zo’n soort boog voor over het bed) en dat doe je dan met een cars figuur erop.
Heb je toch een soort “cars bed”. En als je zoon cars zat is hoef je niet weer een ander bed aan te schaffen of stickers er af te peuteren.
En je kan op een muur leuk met een projector een cars auto op de muur tekenen/schilderen. Het effect is echt super mooi (is mijn ervaring)

Succes Cora

Ik zat ook al meteen aan een neutraal bed te denken. Ik vind persoonlijk dat een bed met een thema zo definitief is. Of is het een peuterbed dat er na even toch weer uit gaat?

Groetjes,

Michèle

Brrrr, wat een slechte tip van die verkoper. Sorry! Cars en Toy Story hebben echt niets met elkaar te maken en als je dat bij elkaar doet, kun je net zo goed 10 thema’s maken. Lijkt mij niet mooi eerlijk gezegd. Ik zou voor het een of het ander kiezen. Misschien inderdaad een neutraal bed en dan de rest pimpen met Cars OF Toy Story. Wat denk je dat Rico leuker vindt??

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik denk dat rico cars leuker vind maar DAT bedje is EN niet duur, EN super mooi!!! alleen die print van toy story bevalt me niet!
wacht hier een linkje
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152509628%26fh_lister_pos%3D6%26fh_location%3D%2f%2fnm%2fnl_NL%2f%24s%3d140%5cu0020x%5cu002070%5cu0020matras%26fh_eds%3D%c3%9f%26fh_refview%3Dsearch&welt=default

even kopieren en plakken in je adressenbalk denk ik
maar ik vind die kleur ook zooo mooi! en de ikea wordt het waarschijnlijk TOCH niet omdat we als we via neckerman of wehkamp bestellen ook nog gratis wat spulletjes erbij krijgen omdat we mee deden aan zo’n actie van money miljonair. ja lang verhaal
maargoed… ik wordt gek van dat kiezen het is allemaal zo leuk!
oh enne foto’s van rico’s feestje volgen nog hoor ik ben gisteren weet ik hoelang bezig geweest met rode ogen verwijderen omdat we iets van 150 foto’s hadden (ik zet er maar een paar op hoor haha) en ook een aantal die mislukt waren dus moest ook nog wat verwijderen en weer sorteren in rico’s album…
maargoed… weer ontopic;
ik vond 2 thema kamer ook zo druk en omdat cars en toystory zo anders is (idd rainbow!) had ik zoiets van: hoe kan ik hier nou creatief mee zijn?!

Ik heb even op je link gekeken, en ik snap dat je de kleur en het model mooi vindt. Toch denk ik dat het geen handige investering is. Er staan ook mooie bedden van blank hout en die kun je zelf nog verven in die kleur blauw. Bij de gamma ofzo mengen ze iedere kleur die je wilt. Dan kan het én mooi bij het cars thema passen, én ben je goedkoper uit én heeft ie er ook na cars en toystory nog wat aan.

ben benieuwd naar de foto’s! (heb van Nora feestje geen foto’s, kan mezelf wel voor mn kop slaan, ik was zo gestresst en aan het rennen en vliegen, dat ik alleen 'wta foto’s heb van de kaarsjes op de taart uitblazen

Liefs!

Idd veel te druk om 2 thema’s door elkaar te gebruiken. Wij hebben Tim zijn kamer pas veranderd. Want de winnieh de pooh was hij nu wel ontgroeid. Hij heeft een autobed van little tikes. Dus eigenlijk gewoon neutraal, maar Tim is er superblij mee en roept tegen iedereen die het maar horen wil dat hij een cars autobed heeft. Wel heeft hij een cars dekbedovertrek. Ook heeft hij Cars behang. Maar dan wel maar 2 muren. De andere 2 muren zijn helemaal behangen met blauw behang. Want anders vonden we het te druk worden. Ook de gordijnen hebben we ivm de drukte gewoon 1 kleur gehouden en niet van cars. We hebben alleen nog een nieuwe lamp nodig en die willen we ook van Cars gaan kopen.

Groetjes,
Sandra

Je kan hem later altijd nog in een andere kleur overschilderen is hij toy story zat, of rood schilderen en cars stikkers erop plakken? Dat is toch voornamelijk rood ^^. Weet niet hoe creatief je bezig wilt zijn?

Ik vind winniedepoeh vet en dim tot nu toe ook nog, in zijn volgende kamer komt een winnie de poeh rand over het behang, en dan gewoon de rest in vervangbare dingen zeg maar, een schilderij ed wat je erzo weer af kan halen als hij ouder wordt of raamstickers/gordijntje. Boeiend laat ze lekker genieten van het kind zijn, je moet al zo snel volwassen worden ^^.

rico heeft nu 2 jaar winnie the pooh gehad jaantje en we willen nu een stoere jongens kamer.
hij slaapt nog steeds met pooh hoor dus qua dat betreft

@bakmama: oh nee ik hou niet van wit. ik hou persoonlijk (als het om kinderkamertjes gaat) echt van thema’s maar niet te veel door elkaar idd…

We houden het op een cars bed.
boeien dat we over 4 jaar een ander bedje moeten kopen, dat zien we dan wel weer. deze verkopen we dan en dan is een nieuw bed ook niet zo heel duur meer.
er komen ook cars gordijnen (idd sandra we houden van hetzelfde)
en gordijnen!