Ideeen voor buitenspeelgoed

Hallo allemaal,

Nu het goed weer is, wil ik mijn kindje zoveeel mogeijk buiten laten spelen, maar ik weet niet zo goed waarmee. Ik neem wel het binnenspeelgoed mee naar buiten en dadelijk willen we een zandbak kopen, maar hebben jullie nog meer leuke ideen. (oh ja we wandelen en fietsen ook veel)

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

loopfietsje… bal

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Glijbaan, driewieler?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Seth speelt hier ook graag buiten met zijn auto’s. Hij speelt hier op de galerij, dus hebben niet veel ruimte. Verder neemt hij zijn loopfiets en bal vaak mee.

Voor in een tuin heb je natuurlijk veel opties: glijbaan, zandbak, schommel, speelhuisje, driewieler/loopfiets.

Verder gaan wij gewoon vaak naar een speeltuintje, het bos, de kinderboerderij en het park enz.

Liefs, Anne

Een hobbelpaard/schommel voor buiten. Little Tikes heeft bijv. een schommelwasvis. Erg leuk!

Skippybal? De onze kon hier met net 2 jaar al op en ging als een tierelier. We hebben wel een peuterskippybal, hiervan is de doorsnee kleiner.

@bakmama,
Welk huisje heb je? Heb je nog een link? Wij zoeken er nl ook eentje…
groetjes,
wendy

kijk s op wehkamp.nl, die speelhuisjes zijn hartstikke duur,maar op die site zag ik er 1 die helemaal niet zo duur is en toch erg leuk!

mama1980

Wij hebben in de tuin een schommel, een glijbaan, zandbak en een speelhuisje. Verder een auto waar hij op kan zitten en rijden, duwfietsje, tractor en wat autootjes.

Groetjes,
Sandra

@bakmama, ja die is echt leuk! Er is ook een gave met schommel maar die is misschien weer iets te kollosaal in de tuin…Lieten jullie het huisje in de winter buiten staan? Ik zag ze ook op marktplaats maar dan van 1 of 2 jaar oud dus blijkbaar spelen niet alle kindjes ermee?
groetjes,
Wendy

Ben ook aan het kijken voor een speelhuisje maar jeetje, wat zijn die dingen nog duur!

Wij hebben een hele grote tuin en moet eerlijk zeggen dat we niet eens iets van een huisje of speeldingen hebben staan
Wel 2 losse glijbanen, een kleintje en een grote. (Die kleine wordt weinig meer gebruikt… de kleine klauteraar hier gaat liever op de grote. Wat dat betreft wel weer fijn dat ze goed kan klimmen )

Verder hebben we een schuur vol met fietsjes (nu een grote en een kleine gewone fiets, maar ik ga kijken of ik de trappers eraf krijg zodat t een loopfietsje wordt ), skelter, trekker, skateboard enzo. en heel veel ballen.
'szomers staat er een zwembadje in de tuin, met natuurlijk allerlei waterspeelgoed.
Een zandbak hebben we wel maar die is dichtgegroeid met onkruid
Kan je nagaan hoe veel daarin gespeeld wordt hier.
(naja wat wil je als de halve straat aan het verbouwen is zand genoeg in grote hopen… das veel leuker dan een zandbak!)

En er gaat ook nogal eens gewoon binnenspeelgoed mee naar buiten hoor. Leuk om op het terras een heel groot spoor voor de trein te maken, of de knikkerbaan.
Voor de kleine meid een bak duplo.
Zodra het zonnetje schijnt en het niet te koud is mogen ze op schooldagen niet naar binnen voor 17uur gemeen he.

Pannensetje, paar bakjes uit de keuken.
Een paar lepels.
Een emmertje water.
Oh, en een paar takjes doen het ook goed.

M.

Ballenbak is ook leuk en een wipwap van plastic is hier ook een groot succes.

groetjes Ramona

Zag dat bol.com ook heel veel leuk buitenspeelgoed heeft waaronder de ballenbak … lijkt me ook erg leuk, al denk ik dat er dan ook heeeel veel ballen in de vijver verdwijnen

Leuke tips ik denk dat ik wel eens ga kijken op marktplaats, want ik vind de prijzen van die speelhuisjes toch wel erg duur.

groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

Op marktplaats is ook zat leuk buitenspeelgoed te vinden voor een habbekrats.
Wij hebben het geluk dat Rens de jongste is van zijn neefjes en nichtjes en we dus een hoop doorgeschoven krijgen voor hem. Hij heeft een heel wagenpark staan en een wipwap, schommel, glijbaan en een zandbak.
Zelf hebben we alleen de zandbak maar hoeven aanschaffen de rest heeft hij allemaal gekregen.

groetjes Ramona