Ideeën luiertaart? Foto's

Hoi allemaal,

Ik heb weer eens jullie hulp nodig . Mijn zwager wordt binnenkort vader en nu ga ik een luiertaart maken. Ik ben nog op zoek naar leuke cadeautje die ik hierop kan doen. Ik heb al slabbetjes, een klein boekje, een shirtje met opdruk en een stoffen rammelaar. Maar ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben, want ik loop een beetje vast.

Alvast bedankt!

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - kringeldingetje op 31 Jan 2010 21:44:21

Gewijzigd door - kringeldingetje op 31 Jan 2010 21:44:50

Gewijzigd door - kringeldingetje op 31 Jan 2010 21:45:27

Natasja, wat is een luiertaart? Ik dacht eerst aan een taart met een ooievaar erop, maar je hebt het allemaal over spulletjes…Eh, ik snap 'm niet? Dan kan ik ook niet met je meedenken?

Groetjes Rainbow, trotse mama

• sokjes
  • rompertje
  • klein knuffeltje
  • lekkere baby olie

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@rainbow
Dat is een taart van luiers met twee of drie lagen op elkaar. Ik weet niet hoe ik een plaatje hierin kan plakken. Moet je anders ff googelen op luiertaart en afbeelding. Dan krijg je wat voorbeelden.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Tip: als je een luiertaart maakt, maak die dan niet van de kleinste luiertjes! Daar zijn veel kindjes zo uitgegroeid en tegen de tijd dat de luiertaart ontmanteld wordt (want die blijft natuurlijk lekker lang leuk staan bij alle andere cadeautjes!) passen de luiertjes niet meer.

Dus de volgende luiermaat nemen of bijv. maatje 3 ofzo.

Groetekes, Sje

Haha Sje, die tip wilde ik ook gaan geven
Wij hadden er ook een tuitbeker op.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Goede tip om een grotere maat te kopen Sje!
Ik kreeg ook luiertaarten, en allemaal de kleinste maat, en had zelf ook al de kleinste maat gekocht, en kon de helft weg doen, omdat Noah er uitgegroeit was, zoveel kreeg ik!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik heb maat 2. Ik wilde ook maat 3, maar dit was bij ons in het dorp niet te krijgen… Ik kan me herinneren dat Merel nog wel een tijdje in maat 2 zat.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Dat wat Sandra geschreven heeft, zijn wel leuke dingen voor op een luiertaart, het moet natuurlijk niet TE veel zijn, want ze zullen vast nog wel meer krijgen.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Je hebt ook een basis nodig onder een luiertaart. Stuk karton ofzo, anders vallen de middelste luiertjes er tussenuit. Neem voor die basis een verpakking met van die zonneschermpjes om op de zijruiten van de auto te plakken met zuignapjes.

Heel praktisch cadeau en je hebt meteen een basis onder je taart. Wel even inpakken in leuk papier natuurlijk.

Vrijwel iedereen vergeet die schermpjes aan te schaffen bij de komst van een baby, maar zo’n kleintje zit heel vaak in de maxicosi op de achterbank vol in de zon! Niet tof voor de oogjes, en vaak bloedheet (waardoor een kindje oververhit kan raken want het heeft ook nogal eens een dik jasje of vestje aan). Dus die schermpjes zijn altijd een heel handig cadeau!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Jan 2010 20:02:20

En… wat zijn het uiteindelijk voor kadootjes geworden?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben nog niet klaar. Maar ik heb ook een tandenborstel en tandpasta erbij zitten. Vond ik ook wel grappig. En een spenendoekje. Ik koop er nog een speen bij. Verder moet ik nog wel wat kopen, want de taart zelf is 4 etages en dan lijkt het een beetje kaal. Als-ie af is doe ik wel een poging om een foto te plaatsen.

@sje: Mijn schoonzus heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie, dus van die zonneschermen heeft ze al. Het idee is wel leuk. Ik was er niet opgekomen.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Bij Hema leuke kammetje / borsteltje / met lotion = niet duur
Ook zat erbij mij een tijdschrift voor mama aan vast en eentje voor papa. + een mini flesje wijn.

Papieren zakdoekjes voor de kraamtranen en oordopjes als geintje…

Gewijzigd door - mini-boy op 13 Jan 2010 20:58:50

Bodypaint-badschuim van de Hema!!!

Ik weet niet of ze die nog hebben, maar dat is gekleurde badschuim met een kwastje erbij. Kan die kleine mop over een klein jaartje lekker papa of mama in bad vol schilderen! Of de tegeltjes!

Je spoelt het er zo weer af!

Groetekes, Sje

Ik maak zelf ook vaak luiertaarten! :smiley:
Ik had er laatst weer 1 gemaakt, heel veel dingen zijn hierboven al genoemd zoals leuke sokjes, rompertjes, tandenborsteltje, knuffeldoek etc .
Maar een cadeaubon van een kinderkledingzaak ofzo?
Dan kunnen ze er nog iets bijzoeken na eigen keuze? Want dan kunnen ze eerst genieten van jullie spulletjes op de luiertaart zelf En als de kraambezoekperiode voorbij is, nog eens iets uitzoeken van de luiertaart!
Misschien een idee?

Wat misschien anders ook leuk is?
Een 1e jaar babyboek?
Of een leuk mutsje of tutje erbij?

De cadeautjes van mini - boy voor papa&mama is ook leuk idee!
Kunnen ze samen met de kleine naast ze, in bed lekkr tijdschriften lezen!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Bedankt weer voor de ideeën!! Vooral de bodypaint-badschuim vind ik erg leuk. Is weer eens wat anders.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Je hebt van die bodypaint-badschuim ook een versie met stempelen geloof ik. Kun je stempelen in bad.

Groetekes, Sje

@ Sje: Ik had ff gekeken op de site, maar het badstempelen is tijdelijk niet leverbaar… Op internet dan. Ik zal snel eens naar de stad gaan, want bij ons in het dorp hebben we geen Hema…

Groetjes Natasja

Die badschuim klinkt inderdaad super leuk zeg!!
Ga ik voor Seth ook eens naar kijken
Over een tijdje dan… hij heeft nu leuke schuimblokken van dieren die hij op de muur kan plakken tijdens het douchen, ook helemaal het einde!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Waar haal je die schuimblokken? Ga die bodypaint er echt af?? bedoel het blijft niet op de voegen zitten oid? manlief krijgt een aanval als ik dat aanschaf denk hihihi…