Ideeen 1e verjaardag?

iemand nog leuke ideeen voor een 1e verjaardag?
ruben word 7 januari 1 en was benieuwd of jullie nog leuke ideeen hadden…
iets voor een leuke taart maken of zo!
dit jaar viert ie het nog samen met papa( die is 3 januari jarig)
alle ideeen zijn welkom!!

groetjes!!

karin

Aangezien ik niet zo een bakwonder ben maar wel graag zelf een taart wilde maken heb ik het zo opgelost. Ik heb een slagroomtaart besteld bij de bakker zonder chocolade of vruchtjes erop dus helemaal kaal. Deze heb ik versierd met een grote 1 kaars(xenos) suikerdecoratiefiguurtjes(xenos) en heb er hoera Rens een jaar opgeschreven met eetbare glitterstiften van llifee van dr oetker(spar)
Dit kun je natuurlijk ook doen met kwarktaart dan kun je alleen beter cake als bodem nemen anders is het wel erg hard voor ruben. En dan hopen dat hij lekker gaat knoeien leuk voor de foto’s. Tip trek hem pas zijn verjaardagskleren aan na de taart(hier zat de slagroom tot in z’n haar) en zorg dat je voor de visite voldoende andere taart hebt(hier werd hij nl behoorlijk gesloopt)

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik ben ook niét zo’n bakwonder!
Tenminste kwarktaarten enzo wel, maar echte slagroomtaarten enzo, is voor mij nóg niet weg gelegd! haha
Dus ik had bij de hema een hele leuke taart laten maken, met Nayaro’s foto erop! En voor Nayaro zelf had ik een meptaartje laten maken bij de bakker! Ik zal er wel even een foto bij doen!

Verder had ik leuke bedankcadeautjes gemaakt voor de kindjes die kwamen:
Had goedkope rompertjes gekocht & bij de hema transferpapier gehaald, En een leuke print met de tekst: Thanks for visiting prince of princess uitgeprint & die hierop gestreken! En daarbij een super leuke sambabal gedaan met een roltong & een toetertje in een traktatiezakje ( van de action).

Wat ik ook wel fijn vond , was dat ik een hoekje had gecreeërd voor de kleine kinderen om te kunnen spelen! Misschien ook een slimme tip!

Deze kun je zelf maken op de site van hema.

Deze heb ik gewoon laten maken bij de bakker!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

De verjaardagshoed die nayaro op heeft had ik ook en is oa te koop bij xenos(baby’s first birthday)erg leuk ook had ik daarvandan balonnen met 1 erop.
@preciousbaby leuke taarten zeg.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hoi hoi,

Nikki is pas geleden 7 geworden en ik had wel mijn uiterste best gedaan:

Taarten en cakejes uit een pak en zelf versierd

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Seth is ook bijna jarig
Wij gaan voor hem zelf een taartje maken, van een eierkoek, en die dan versieren. Aangezien hij koemelkallergie heeft, wil ik niet zomaar een taart aan hem geven (bv. slagroomtaart) verder heeft hij dan zijn eigen taartje.

Wij vieren het 's ochtends 2 uurtjes, en 's middags 2 uurtjes. in de ochtend familie en in de middag wat vrienden. Zo hoop ik dathet niet te druk wordt, en hij genoeg tijd heeft om bij te komen en te slapen.

Verder als bakidee voor een taart:
Een pannenkoekentaart
Bak een stuk of 12 (dunne!!) pannekoeken.
Een vorm erop leggen en allemaal uitsnijden, bijvoorbeeld een bloem.
Dan een beetje jam (of iets anders) tussen alle lagen, en versieren met bijvoorbeeld vruchtjes, of ander lekkers.
En smullen maar!!! Vooral kinderen vinden dit vaak erg lekker

Liefs, Anne

Seth is ook bijna jarig
Wij gaan voor hem zelf een taartje maken, van een eierkoek, en die dan versieren. Aangezien hij koemelkallergie heeft, wil ik niet zomaar een taart aan hem geven (bv. slagroomtaart) verder heeft hij dan zijn eigen taartje.

Wij vieren het 's ochtends 2 uurtjes, en 's middags 2 uurtjes. in de ochtend familie en in de middag wat vrienden. Zo hoop ik dathet niet te druk wordt, en hij genoeg tijd heeft om bij te komen en te slapen.

Verder als bakidee voor een taart:
Een pannenkoekentaart
Bak een stuk of 12 (dunne!!) pannekoeken.
Een vorm erop leggen en allemaal uitsnijden, bijvoorbeeld een bloem.
Dan een beetje jam (of iets anders) tussen alle lagen, en versieren met bijvoorbeeld vruchtjes, of ander lekkers.
En smullen maar!!! Vooral kinderen vinden dit vaak erg lekker

Liefs, Anne

wat een leuke ideeen allemaal!
en allemaal leuke versierde taarten…hier kan ik wat mee!!
en een meptaartje voor ruben is ook een geweldige tip!
ik zal mijn best er eens even op gaan doen, hihi!

karin

Wij hebben toen Tim 1 jaar werd leuke uitnodigingen verstuurd met een foto van hem erop. Ook stond erop wanneer hij sliep etc. Verder ben ik geen bakwonder, dus heb ik een fototaart bij de Hema besteld. Mijn moeder die weer wel bakgenen heeft, had een grote appeltaart gemaakt die ik versierd heb. Ook de hele kamer hebben we versierd met ballonnen en slingers (inclusief de kinderstoel). Oh ja en voor buiten hadden we slingers met 1 jaar erop gekocht.

Bij de Hema had ik een plastic Jip en Janneke zeil gekocht voor over de salontafel. En ook kartonnen bordjes van Jip en Janneke en voor de kids die kwamen kartonnen bekers en rietjes van Jip en Janneke.

S’ochtends toen Tim wakker was zijn we naar hem toegegaan om te zingen en hebben hem in zijn eigen bed zijn kadootjes uit laten pakken. Vond hij helemaal geweldig. Heel het ledikant onder het papier en hij had de grootste lol.

Succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker