Ideeé voor fotokaart met nieuwjaarswens

Je kent ze wel … de kerstkaarten met een foto van hun kroost er op … stik jaloers was ik altijd als ik weer z’n kaart kreeg, het duurde zo lang voor ik zwanger werd en elke kerst en oud en nieuw werd ik verdrietig, weer geen kerstkaart kunnen maken met een foto van ons kindje erop en weer een jaar voorbij en niet zwanger … maar 4 jaar later maakte ik vorig jaar een hele leuke foto van Dion met een kerstmuts op tussen de teddyberen maar dit jaar leek het me wel leuk om een kaartje te sturen net na oud en nieuw (eigenlijk ook uit tijdgebrek dat ik nog geen kerstkaarten heb kunnen maken)
Maar wie heeft er een leuk ideé voor een foto van Dion op een nieuwjaarskaart ?
Ik dacht aan een fles Jip en Janneke champagne en ik heb nog plastic champangeglazen en dan op de grond en kerstlampjes erbij of … kan dat of is een fles drank met een klein kind een beetje raar (voor de mensen die niet weten dat Jip en Janneke champange eigenlijk limonade met bubbeltjes is hihih)
Ik de sneeuw vind ik een beetje afgezaagd.

Alle ideetjes zijn welkom.
groetjes

Kan best denk ik hoor.

Of in/bij zo’n kerstballenbak waar wat kerstballen in zitten en wat kerstslingers. Je bent je kerstspullen dus min of meer aan het opruimen?
Laat de slingers of lampjes er een beetje uithangen, dan komt het beter over.

Ideetje?
Succes hoor!

Je kunt het ook eenvoudig houden en op de site van Wij fotoservice kaartjes bestellen waar je zelf een fotootje bij kan plaatsen. Zij hebben vaak een erg leuke layout voor je klaar en met een fotootje erbij is ie helemaal klaar. Vorig jaar heb ik daar nieuwjaarskaartjes besteld ook omdat ik te laat was met de kerstkaarten

Ik vind het van de Jip en Janneke champagne eigenlijk wel een leuk idee!

Oohhh wat een leuk “klein” gedichtje zo onderaan de kaart, echt om mensen even bij de les te houden, maar dan op een lieve manier leuk hoor!