Idee voor boven kinderbedje?


#1

Max begint een beetje te groot te worden voor zijn ledikant. Hij wilde niet meer in een slaapzak, dus hij slaapt onder een dekbedje. Dat gaat prima. We houden het ledikant nog even aan, maar zijn wel voor een groot bed aan het kijken.

Eva heeft altijd een rose klamboe boven haar bed gehad. Ze kan die helemaal dichtmaken en ligt dan in een soort holletje. Voor Max zou ik ook wel een soort holletje willen maken, maar een klamboe vind ik niet echt een jongensding? Of wel? Ik zag er wel eentje met piraten, maar die is 130,- en dat vind ik te duur. Ik zit te denken aan een tentje/klamboe of zoiets. Hij heeft rood, turquois en bruin op zijn kamer (de kleuren van Lief Lifestyle).

Hebben jullie een idee om zijn bedje te pimpen? Wat hebben jullie kindjes? Ik vind alleen een bed op de een of andere manier zo kaal???

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#2

Misschien die bladeren van de Ikea? Ken je die? Helemaal dicht word het dan niet, maar als je er 2 neemt, heb je wel echt iets boven zijn bed!

Groetjes Manderijn.


#3

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60054636/

Deze dus!

Groetjes Manderijn.


#4

Je hebt ook van die tunneltjes voor over het bed, hebben ze volgens mij ook bij Ikea…


#5

Wij hebben voor Seth wel een klamboe boven zijn bed, anders wordt hij helemaal lekgeprikt door de muggen.
Ik wil graag zijn kamer een beetje gaan pimpen en ik denk dat ik het op de junglemanier ga doen, dus ik wil kijken of ik wat bladeren aan zijn klamboe kan maken en een dierenkop aan de muur oid.

Liefs, Anne


#6

Ik denk dat ik toch gewoon voor een klamboe ga! Dat tunnelte van IKEA vind ik ook wel leuk trouwens. Maar ik vind het idee van Anne ook tof, dat je zelf iets vastmaakt op de klamboe! Ik kies denk ik een blauwe en dan ga ik eens kijken voor wat applicaties!

Bedankt!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Ik moest idd ook meteen denken aan die bladeren van de Ikea, een vriendin heeft de kamer van haar zoontje in een LionKing kamer omgetoverd (muurschildering) en dan twee van die grote jungle bladeren boven zn bed, super leuk!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

Inderdaad, gewoon een goedkope witte klamboe kopen,
en lekker pimpen.

En dat kan ook heel goedkoop, want je haalt gewoon wat
bruine en groene stof op de markt, en knipt daar bladeren,
takken enzo van.

M.


#9

Rens heeft hier een klamboe gehad maar dat was echt geen succes. Daar trok hij steeds aan en ik vind ze eerlijk gezegd een beetje gevaarlijk met die hele kleintjes.
Hij heeft nu ook dat blad van de ikea. Hij vind hem hartstikke stoer. Verder hebben we daar ook van die hangende netten gekocht waar zijn verzameling knuffels in kan. Staat heel leuk bij elkaar.

Groetjes Ramona