Idee 40 jarig huwelijk


#1

Mijn schoonouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd.
We gaan met een groep uit eten.
Ze zeggen het niet, maar ik denk dat ze van ons als kinderen iets verwachten. Iets meer dan een speech
Wie heeft een leuk idee om te doen?

En zijn er nog leuke kado-ideeën?

Groetjes


#2

Een foto van alle kinderen en kleinkinderen ed.
Wat ook leuk is, is een boompje met van iedereen een briefje erin met een wens voor hen, of iets dergelijks.

Liefs, Anne


#3

Boerengolf met de hele familie,
Klootschieten is ook leuk.

Of bedoel je meer iets van een cadeau?

M.


#4

Boompje is een leuk idee.

Ik bedoel idd iets als een cadeau, maar ook een idee om aan tafel te zeggen/doen/laten doen…weet ik veel


#5

Mijn schoonouders waren laatst ook 40 jaar getrouwd. Ze hadden een zaaltje afgehuurd en hadden ongeveer 50 mensen uitgenogd. Eerst koffie met gebak en daarna warm en koud buffet. Mijn man heeft een speech gehouden, omdat hij de oudste van de kinderen is. Geen langdradig en ellenlange speech, maar gewoon wat leuke gebeurtenissen die gebeurt zijn vanaf het begin dat zijn ouders samen waren. Dus ook geboortes van kleinkinderen, trouwerijen van de kids etc. Ook hadden we een krant in elkaar gezet. Gewoon een groot stuk papier in lay out van een echte krant met voor en achterkant bedrukt. Hier stonden leuke feitjes in over mijn schoonouders. Maaar ook foto’s van mijn schoonouders, de kids etc. Er stond een abc in en wat dingen die gebeurd zijn op de dag dat zij trouwde en een puzzel. Maar goed dat is meer leuk als er wat meer mensen worden uitgenodigd die het dan kunnen lezen.

Als kado hebben we een mandje gemaakt, met wat leuke kleine dingetjes erin en dinerbonnen en hotel bonnen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#6

Wat leuk al die ideetjes…

Ik ben zelf juist op zoek naar iets creatief om de kinderen te laten maken…

Jullie leuke ideetjes?? Foto’s hebben ze l zoveel… (Lees placemat/dienblad/fotosessie etc)


#7

Ik vond het ook heel lastig, omdat ze idd al zoveel foto’s hebben. En ook knutsels of tekeningen krijgen ze al geregeld. Ik heb het dus heel simpel gehouden, maar mijn schoonouders waren er heel blij mee. Heb zowel Tim en Daan een roos laten geven. Daar een heel klein kaartje aan gedaan met een lieve wens. Die kleine kaartjes heeft mijn schoonmoeder nog steeds ergens in de kamer hangen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers