Al een paar keer eerder heb ik wat pijn gehad in mijn bil, maar dat viel echt reuze mee en kreeg het alleen als ik echt veel had gedaan. Maar gister was het echt drama…
Ik had zo’n enorme pijn… De ergste pijn zit in mijn rechter bil, maar straalt uit naar mijn bovenbeen en rug. Als het echt heel erg is voel ik het zelfs ook onder in mn been.
Vandaag is de pijn er helaas nog, dus heb ik besloten vandaag maar even niks te doen. Gewoon zo rustig aan doen als ik kan. Als ik niks doe is de pijn namelijk wel aanwezig maar zo’n klein beetje dat het geen pijn te noemen is. Het is vooral bij het tillen en trap lopen. Als ik mn been iets scheef neer zet dan schiet de pijn er in en kan ik even niks.
Maar als ik zoek op google op bekkeninstabiliteit en zwangerschapsichsias dan zijn van beide de klachten exact gelijk. Ik kan het verschil niet vinden.
Wat heb ik denken jullie? En beter nog wat moet ik hiermee?
Volgende week donderdag moet ik weer naar de vk. Moet ik wachten tot dan en het daar vertellen? Of moet ik eerder contact op nemen? En zo ja met wie, de vk of huisarts?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Jun 2011 08:24:14