Hysterisch


#1

Het zijn ongetwijfeld fases, sprongen en weet ik het wat maar bah wat is dit soms moeilijk… Mijn meisje heeft een compleet eigen willetje en kan onwijs hysterisch doen wanneer zij haar zin niet krijgt. Dat gaat echt om de kleinste dingen, geef ik beide kids wat te drinken, dan wil Lisa perse de beker van haar grote broer, als ze dr jas ziet wil ze m onmiddelijk aan en naar buiten en als we dat niet doen slaat haar vrolijke koppie meteen om in een ongelofelijke theatrale draak…niet naar bed willen, moord en brand gillen en “MAMAAA” schreeuwen alsof het echt een enorme misdaad is dat ik haar maar gewoon even hysterisch laat doen omdat ik het ook even niet meer weet.
Nou laat ik me niet snel uit t veld slaan en heb ik een knop " negeren en gewoon doorgaan" maar soms zakt de moed me even in de schoenen hoor… Ik wil zo graag dat ze lekker in dr velletje zit en vrolijk is, en dat is op dit moment niet echt zo…
Ze slaapt ook slecht, dat heeft ongetwijfeld invloed op haar stemming overdag, en ze wil overduidelijk meer dan dat ze kan. Ze snapt nog niet dat een aantal dingen die ze wil doen (op de salontafel of bank gaan staan b.v.) heel gevaarlijk is en dan mama dus wil dat ze gaat zitten, dus gaat ze stapvoeten, gillen, dr hoofd naar achteren gooien (met dus nog hardere huilpartijen tot gevolg want we hebben een harde vloer en dat vind ik dus eigenlijk best eng), kortom complete driftbuien met alles dr op en dr aan.

Zucht…hoe lang duurd deze fase? Of nee, ik wil het eigenlijk niet weten… Ik wou gewoon even zeuren en delen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers