Hyper van de trampoline ... niet te stoppen

Wat heb ik nu dan toch gekocht !!!
Een trampoline, ik wilde er nooit aan maar het is hartstikke leuk en Fabienne vind het helemaal geweldig alleen … ze gaat maar door en door en is vervolgens behoorlijk bezweet, volgens mij gaat ze over haar grenzen want als ze er dan bv af komt en ze struikelt over niets bijzonders dan huilt ze vreselijk dramatisch! Ze wil niet even komen eten of drinken, trampoline springen en PAPA EN MAMA moeten continu mee doen !!
Dat is even leuk maar mama wil ook wel even iets anders doen en papa ook! Als we haar dat uitleggen begint de drama weer. Het is allemaal maar even maar toch.

Kan een kind over haar grenzen gaan?
Moeten we haar maar gewoon laten gaan?

Het is eigenlijk wel hilarisch want niks anders is nu meer interessant behalve dat spring ding !! Die ligt straks nog na te springen in d’r bed

Herkenbaar hoor. Ik riep ook altijd heel hard, bij mij in de tuin komt niet zo’n ding, Maar ons buurmeisje heeft er een. Elke avond moest ze naar de trampoline zwaaien en s’morgens keek ze of hij er nog stond. Zodra het mooi weer was, was ze bij de buren te vinden.
Dus toen zelf maar zo’n ding gekocht. Je had dat koppie moeten zien toen ze de volgende dag van bed kwam. Ze had haar eigen trampoline. Wij hebben er een met een doorsnee van 3 meter.
Dus daar stond mama s’morgens in haar badjas buiten…zal mooi hebben geleken.

En idd niet van dat ding af te slaan. Erg leuk dat ze er zo wijs mee was. Maar af en toe is het ook klaar.
Tot 2 x aan toe heeft ze er strijd van gemaakt, ze wilde er niet af. Huilen, brullen enz enz. We hebben haar toen streng aangesproken en op de trap gezet. Daarna was het klaar. Nu gaat ze erop en als mama zegt dat ze er af moet komen komt ze zonder moeilijk te doen er van af.

Veel spring plezier

Gelukkig is het herkenbaar! Zoals vandaag heb ik het nog nooit mee gemaakt misschien gaat het nieuwe er nog wel een beetje vanaf, vanochtend heeft papa het geval van 3 meter doorsnee opgezet dus ja, de trampoline is nu echt super leuk voor haar.

Overigens wel heel leuk om te zien hoor!

Hihihi geweldig he! Hier nog 2 van die springertjes Kan niet wild genoeg gaan…
Mijn ouders hebben er 4 jaar geleden 1 gekocht (van 5 meter doorsnee ), dus daar was het altijd wel een succes. Maar nu sinds een paar weken hebben we er thuis ook 1. Wel een maatje kleiner hoor, 3 meter, net als bij jullie vond ik wel genoeg!

Ben wel heel blij dat we er ook een vangnet omheen gezet hebben! Zeker als ze met zn 2en er op gaan wordt t soms wel heel dol! En zonder net waren er al lang ongelukken gebeurd…

Denk dat voor Fabiënne het nu vooral even de nieuwigheid is. Zal voorlopig vast nog dr favoriete speelding zijn, maar niet meer zo extreem als in het begin. En idd duidelijke afspraken maken

Hier ook een vangnet omheen anders zit ik echt niet rustig.

Vanmorgen … mama even springen hoor!