Hydrofiele washandjes/doekjes

He goede tip rainbow, zal ik de volgende keer eens kijken. Ik wil ook de leksvik speelgoedkist nog hebben dus we moeten toch weer eens een keer. Al moet ik zeggen wat we nu over hebben is voor de vakantie en de tuin.

Enne als het lukt om er een foto van te maken mail ik hem je.

Groetjes,

Michèle

oke dus niet zo’n ding die het hele lichaam bedekt, maar alleen de rug en die kun je dan vanuit de zijkanten (de flappen) “dichtvouwen” ?
wel apart! maar ik denk dat ik de poncho toch prettiger vind, hoef ik niet te vouwen en te doen, gewoon aan en klaar.
alleen rico had het wel kouder dan normaal merkte ik met dat ding aan.
gek eigenlijk het was best warm op de badkamer, en normaal droog ik hem op ons bed af leg dan de aankleedkussen daarop… maar goed daar is het veel kouder en daar rilt ie nooit.
nu stond ie langs het bad op een warme strandlaken met poncho en ik hield hem vast omdat i ehet koud had en nog wat het brr brrr.

Hoeveel pampers gaan er per dag tegenwoordig eigenlijk doorheen bij iedereen???

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Als Erik geen last van tandjes heeft en geen buikgriep ofzo heeft, dan gaan er hier ongeveer nog 4 luiers doorheen per dag. 's Ochtends na het wakker worden, rond fruithaptijd poept 'ie altijd dus dan weer een schone, na het middagslaapje en tenslotte voor het slapen gaan 's avonds. En bij jou?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

als ie wakker wordt s’ochtends een schone luier.
dan poept hij meestal na zijn ontbijt dus dan weer 1.
dan krijgt hij een schone luier na zijn middag eten dus voor het middagslaapje… dan zit ik op 3…
als ie wakker wordt rond 3 uur krijgt hij drinken en koek dus dan poept ie meestal weer dus dat is de 4e
en dan voordat hij naar bed gaat… dat zijn er 5.

dus 5 luiers totaal tenzij hij vaker dan 3 x een poepluier heeft.
de andere 2 luiers zijn gewoon als ie net wakker is omdat ie dan echt overvol zit.
soms dan poept hij om 6 uur nog en dan krijgt hij dan en om 7 uur een schone aan, gewoon omdat hij na 6 uur nog drinkt en toetje krijgt dus dan plast hij die hoop er ook in met als gevolg dat hij s’ochtends nat is

Ohh Hiervaak maar 3 luiers… Sochtends na het wakker worden, smiddags na het middagslaapje, en voor het slapen gaan svonds… Tenzij er veel gepoept en geplast word.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hier meestal 4.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier 4 tot 5 luiers. 1 bij het wakker worden, 1 voor het slaapje of erna ligt eraan hoeveel ze gedronken heeft, 1 in de middag en een voor het slapen gaan. Maar het kunnen er dus ook 5 of soms zelfs zes zijn als er een xtra poepluier geproduceerd wordt. Ze heeft noga lde nijging om als ze een schone luier aanheeft te gaan poepen.

Groetjes,

Michèle

@Michele: hahaha ja dat is bij rico ook zo,
heb ik hem net verschoont ligt er weer een drol in te stinken

En ze houden zo van ons he

Groetjes,

Michèle

Hier meestal 5 luiers, waarvan 1 keer poepluier.

Groetjes,
Sandra

Thoby sleept zo’n beetje de hele dag zo’n hydrofiel luier met zich mee.
Hij gebruikt ze als knuffel doekje en valt er ook mee in slaap! Dus ik gebruik er zo’n 4 per dag.

Afdrogen en wassen doe ik met gewone badstoffen handdoeken en washandjes.

Tevens gebruikt Thoby zo’n 5 a 6 luiers per dag. Ook hij poept normaal gesproken een aantal keer per dag.

Groetjes
Margot

Als wij gewoon de kruidvat luiers hebben (die hebben we nu niet uit nood:S), en hij geen last van kiezen heeft oid,
Dan:
1 bij het wakker worden,
vaak 1 bij het tussendoortje, omdat hij gepoept heeft.
Dan nadat hij uit bed komt,
En 's avonds poept hij vaak om 6 uur, en dan krijgt hij er 1 aan voor de nacht.
Als hij eerder poept, krijgt hij nog 1 extra schone luier tussendoor.

Dus hier ook een stuk of 5 per dag.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Michele: haha ja dat laten ze goed merken ja, streken uithalen, puberen en alles volschijten

Ha ha ha ach Inge als ze straks thuis komen met een meissie of een vriendje nemne we wraak door deze streken ik geur en kleur te vertellen

Groetjes,

Michèle

hahahahha ooh ik wacht gretig op DAT moment
ik zie zn hoofd nu al voor me, een rode kop van schaamte haha krijgen we dadelijk het verwijt dat we hun vriend/vriendin wegjagen… het is ook nooit goed he!

Als ze er door weggejaagd worden was het niet de goede.

Groetjes,

Michèle

haha nee dat is waar, wat een wijze praat michele!

we zijn trouwens een topic marathon aan het houden

Ben soms best een beetje intiligent

Huh??

Groetjes,

Michèle

haha je bent in ieder geval niet blonTT

Ha ha ha ech wel… heb mega uitgroei

Groetjes,

Michèle