Hydrofiel luier in bed

Hoi allemaal,

Ff een vraagje… Merel is snotverkouden. Erg sneu… Nou niest ze veel en geeft ze ook slijm op, dus het komt gelukkig wel los. Maar nu ligt ze in bed en haar hoeslaken is nu nat van het slijm. Kan ik nog een hydrofielluier onder haar hoofd leggen, zodat ik niet om de 10 minuten haar hoeslaken hoef te verschonen? Of is dit erg gevaarlijk? Hebben jullie misschien nog andere tips?

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - kringeldingetje op 09 Nov 2009 13:23:32

ik zou eht gewoon doen.
Lieke heeft op een hydrofiele luier geslapen tot ze naar een peuterbed ging en heb er nooit problemen mee gehad.

beterschap met Merel

Groetjes Gytha

Ik vind dat het wel kan, ondanks dat veel het misschien niet met mij eens zijn.
Ik vouwde hem altijd schuin, zodat ik hem aan de zijkant in kon stoppen en hij niet (gemakkelijk) los kon raken.
Je zou hem eventueel nog vast kunnen maken, of knopen aan de spijlen oid.

Succes ermee!
Liefs, Anne

Wj deden het bij morgan ook omdat zij zoveel opgaf. Ik bleef wassen anders.

Groetjes,

Michèle

Ik dacht idd ook dat het nog wel kan, maar wilde even andere meningen horen. Ik stop de luier dan ook in zodat die niet makkelijk los kan raken. En zoveel als ze nu aan slijm produceert, daartegen kan ik de hoeslakens niet wassen

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Heb Danique vannacht nadat ze had gespuugd ook weer een luier op het hoofdeinde gedaan, alhoewel het bij haar niet zoveel uitmaakt… Mevrouw woelt net zo lang totdat alles weer ligt zoals het niet zou moeten liggen.

Hoi Natasja
Nina 2.5 jaar slaapt nu nog steeds met haar hoofd op een hydrofiele luier anders gaat ze echt niet slapen! Zoals andere kinderen een knuffel hebben hecht nina dezelfde waarde aan een hydrofiele luier. Dus na mijn ervaring kan het echt geen kwaad hoor! groetjes chantal

Chantal

Als ze hier over gegeven hebben gaat de rest van de nacht er een molton in.
Deze leg ik dan over de breedte en duw hem vast tussen de spijlen en het matras.

Ik gebruik een molton omdat die wat dikker zijn dan een hydorfielluier.