Huur te hoog

BAH BAH BAH!!! Ik ben nu zo boos, ik wil ff spuien… we wilden heel graag verhuizen naar een huurhuis met wat meer ruimte en hadden het huis al bekeken en weten ook wat voor huur zij betaalden. Nu staat de woning eindelijk op de woonbon en staat er een prijs bij van bijna 100 euro hoger dan wat zij er voor betaalden!!! Dat kunnen wij gewoonweg niet betalen, ben erg teleurgesteld en boos. Had het huis in gedachten al ingedeeld en geverfd e.d. Maar ja, zoals gewoonlijk gaat bij ons nooit eens iets zoals ik het graag zou willen… qua werk niet, qua wensen niet, qua gezondheid niet, elke keer weer die teleurstelling… word er zo verdrietig van… en dan ook nog een man die niet begrijpt dat ik zo reageer… kga ff een potje janken op de bank…

Grtz een hele gedesillusioneerde Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Logisch dat je daar zo verdrietig van wordt Von. Je gaat er gewoon niet van uit dat het ineens 100 euro meer kost, dat is nogal wat. Wat ontzettend teleurstellend! Heel veel sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat balen voor je zeg!

Kan me heel goed voorstellen hoe rot je je nu voelt. Zeker als dit echt het huis is wat jullie zo graag willen hebben.

Hoop dat jullie snel een mooi huisje tegenkomen wat je wel kunt betalen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik zal het je nog sterker vertellen, Wij zijn net bij de hyptheker geweest en als ik ga kopen hou ik elke maand meer over dan nu ik huur. Enne mijn huur is dit jaar met 4% gestegen en dat kan volgend jaar weer. Wij gaan zo snel mogelijk kopen nu we weten wat we kunnen, Enne gezien het his nu is 100% betere staat is dan toen we erin trokken zal de huur ook wel schrikbarend stijgen. Overigens krijg je van de woningbouw niets terug voor je verbeteringen.

Maar eh jullie komen niet in aanmerking voor huursubsidie??

Groetjes,

Michèle

Die huursubsidie zal je wel haast boven zitten dan, ik meende dat je huursubsidie kon krijgen als je huur tot 647 of zo gaat. Of was het nou 547… Ik weet het niet precies meer.

Maareh, weet precies wat je bedoelt… Je hebt het al helemaal uitgedoktert, hoe je het moet en wil hebben… En dan gaat het dus niet door. Irritant hoor. Vooral omdat je er voor jou gevoel zo op vooruit zou gaan.

Kop op, er komt vanzelf weer wat anders voorbij.

Balen zeg, ik hoop voor je dat je snel een ander leuk huisje ziet.

@Michèle hou je wle rekening met extra verzekeringen enzo en de ook de rioolrechten enzo. Want je gaat ook voor eigenaar betalen dan he. Dat vergeten heel veel mensen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dat zit er allemaal bij Michelle, daar hebben we allemaal al naar gevraagd. Die verzekeringen dan en zo.

Enne het huis dat we wel leuk vinden zit een VvE bij die actief is dus daar zal ook wel een en ander in het bedrag zitten dat je betaald.

Groetjes,

Michèle

He toch, wat enorm balen dat de huur 100,- hoger is dan je verwacht had. Ik vind dat ook wel een flink bedrag, dat is 1200,- per jaar! Ik kan me voorstellen dat je heel teleurgesteld bent, zeker als je jullie er al helemaal zag wonen. Ik zat inderdaad ook te denken aan huursubsidie? Ik heb zelf jarenlang gehuurd. Ik begon met heel weinig, maar elk jaar werd het weer opgeschroefd. Huren is hartstikke duur! Maar meid, ik hoop dat het misschien toch lukt met wat regelingen en dat jullie anders een mooi huisje vinden dat jullie wel goed kunnen betalen. Succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michèle
slim bezig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha zakenvrouwtje hoor

Groetjes,

Michèle

Pfff, balen zegggggggg!!
je mag best ff uitjoelen hierrrr, want ik kan het me helemaal voorstellen!
, bij ons gaat ook nooit iets zoals we het in gedachten hebben … een ander huisje zoeken gaat dus ook niet echt vlotjes!

Maaaaaaaaar hou je hoofd omhoog …
Je zit goed, tenminste je hebt tenminste een dak boven je hoofd voor de kinders!!!
Zoals michellé zegt? is kopen nix voor jullie dan?
Wij willen het wel, maar kunnen het nog niet zolang ik op school zit, al moet ik wel zeggen dat we ff een hypotheekadviseur gaan raadplegen, want kbaal ook van ons huis!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Dat is indd flink balen! Ze proberen het gewoon.
Meestal hebben ze een bepaalde rekenformule waar ze de huur mee berekenen en als die veranderd is, gaat dat gewoon in vanaf dat de huidige huurder er uit gaat.
Maar goed, daar heb jij dat huisje niet mee natuurlijk!

Ach wie weet komt er straks een huisje op je pad wat nog mooier is, op een leukere locatie ect.
Zo hadden wij een duplex toegewezen gekregen, op zich was ik er wel tevrede mee (mega kelder, ruime woning, tuintje en balkon) maar ik kon niet met de kinderwagen naar binnen en ik was zooooo bang dat we nu een flatje kregen!! Maar nee hoor!! Een echt huisje, lekker ruim, ruime badkamer (nu met ligbad) en een mega tuin!! Hier was ik wel even super blij mee!

Dus er is nog hoop hoor! Wie weet wat je nog tegen gaat komen!