Hulp nodig bij afscheidskado kdv

na een hoop wikken en wegen hebben wij toch besloten om Lindsey van de kdv te halen. voor wie niet op de hoogte is: mijn contract wordt niet verlengd, ik zit nu in de ziektewet en durf gewoon het risico niet te nemen dat ik volgend jaar wel weer werk heb want als dat dus niet zo is kan ik mooi alle toeslag terugbetalen.

maargoed waar het nu om gaat is dat Lindsey dus 31 december voor het laatst op de kdv is. ze hebben daar al die tijd zo ontzettend goed voor d’r gezorgd dat ik natuurlijk wel iets wil doen voor de leidsters. alleen mijn creativiteit laat mij door alles enorm in de steek en kan echt niks leuks verzinnen.
natuurlijk gaat lindsey wel nog trakteren maar dat is meer voor de kinderen natuurlijk. alle ideeen zijn welkom…

liefs,
Rinske

Ik heb de leidsters toen een lekker doosje chocola gegeven in een leuk kadotasje met een lieve kaart. Misschien niet helemaal crea bea maar ze waren er wel blij mee.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad, een lekker doosje chocola met een leuke kaart en een door Lindsey getekende tekening/kleurplaat?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb precies hetzelfde gedaan als Michele. Inderdaad dus niet echt origineel, haha Maar de leidsters vonden het harstikke leuk. Op de kaart heb ik een klein tekstje gezet wat zogenaamd door Dani was geschreven (over hoe lief hij de juf vindt en dat hij zo’n leuke tijd heeft gehad etc) en Dani heeft er zelf nog een kleine “tekening” op gemaakt.

Lilypie Pregnancy tickers

Het is inderdaad het gebaar dat het hem doet, niet de grote van het kado ofzo Ik kreeg een keer een fles wijn met als etiket een foto van het kind er op. Heel leuk hoor, maar ik drink geen wijn en die fles ga ik echt niet bewaren tot ik 80 ben Een kaart bewaar je al snel in een doosje bij andere kaarten die je als leidster van kinderen hebt gekregen.

En een foto doet het altijd goed! Kun je een beetje fotobewerken? Dan kun je een leuke creatie maken en deze als foto laten afdrukken. Maak hier een leuke kaart van en klaar Met lippenstipt een paar kusjes op de kaart en dan is ie helemaal af :smiley:

Veel plezier er mee! Wel jammer dat ze van het kdv weg gaat, maar je beslissing is wel te begrijpen hoor.

Ik zag laatst een collage van foto’s hangen op het KDV van een meisje die een taart of cake aan het bakken was met van die woljes tekst er bij wat ze aan het doen was en ze had een schattig schortje om en een koksmuts.
Beslag maken … mix in de vorm … in de over … er weer uit … versieren enz. en als laatste foto een mooie taart en een meisje dat zwaait.
En heb het vermoeden dat dat meisje dus de taart heeft meegenomen voor de juffie’s, ik vond het zo schattig.
Misschien wel een beetje te crea bea voor je maar misschien houd je wel van bakken (taart, cake of koekjes)

mmm ja daar kan ik wel wat mee.
ik weet dat het gebaar het meest telt, vind dat ook het belangrijkst omdat zij altijd zo ontzettend goed voor m’n kleine meisje hebben gezorgd. ik vind het dan ook belangrijk om dat op een manier kenbaar te maken.
ik vind het idee van vlokje03 wel erg leuk eigenlijk en dan in combinatie met de bewerkte kaart.
en lukt het me niet, dan kan ik altijd nog lekkere chocolaatjes geven met een eigen kaart van Lindsey erbij. is natuurlijk ook altijd goed.
thanx meiden.

liefs,
Rinske