Hulp in de huishouding

Nog even en ik kan blijven zitten

Groetjes,

Michèle

hahaha … kan ik ze even lenen?

Lijkt me erg handig!
Mss kan ik daar ook al mee beginnen bij die kleine spruit van mij

Lilypie Second Birthday tickers

Goed bezig die kleine meid!

Is er op jullie bank een atoomproef gehouden?

Groetekes, Sje

@Sje, ik dacht eerder in de box

Daar ben je toch het nut even van verloren hoor Michèle

Grapje hé!

Groeten

Ja, in de box heeft de atoombom ook schade aangericht inderdaad!

Groetekes, Sje

Ha ha ha de bank is morgan die der spullen opruimt. Mamma legt ze later weer waar ze horen enne de box, tja die heeft inderdaad een nieuwe bestemming gekregen, das pappa zijn ding overigens, alles dat even in de weg staat moet in de box Maar het is minder erg nat het lijkt hoor.

@ mini boy tuurlijk mag je haar lenen. Wel alleen zelf halen en brengen want ze kan nog niet fietsen

Groetjes,

Michèle

GEWELDIG! Morgan aan de schoonmaak! Wat een ding zeg! En dat mutsje, helemaal leuk! Ze staat echt zo van: ‘Waar zal ik eens effe beginne? Lalalalala!’ Echt su-per-gave foto’s! Ik ga ze nog een keer bekijken…Eva vindt de stofzuiger ook nogal interessant en de strijkplank ook, dus hopelijk wordt zij ook een schoonmaakster! Lekker goedkoper dan een echte inhuren! En zij kunnen nog overal onder met de stofdoek he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja, ik liet ze hier zien en mijn vriend herkende meteen de IKEA-tafel, die wij ook hadden! Bij ons ligt 'ie nu op de stort, want Eva had 'm bewerkt met een pen en er zaten 976.987 putten in. Maar ik vond het wel een gave tafel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Geweldig!!!

Was of ik Dylano bezig zag, das een echt huismannetje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ha ha ha hier een bijna complete leksvik woonkamer Rainbow… Maar morgan mag ook zeker niet ‘putten’ in de tafel. Er zitten er al een paar in helaas, maar ja dan moet je geen kind krijgen

@ Michelle misschien kunnen ze leuk samen stoffen en soppen

Groetjes,

Michèle

Waar eerst michèle?

Liefs Michelle

haha lief!
Ik wilde een speelgoedstofzuiger voor rico kopen omdat hij ook telkens de slang afpakt.
maar zo door de kamer ermee doet hij niet, hij blijft op dezelfde plek staan, maar ik wil Morgan dan ook wel even lenen want misschien wil ze rico leren dat hij ook moet lopen met dat ding wil het schoner worden

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hahaha, briljante foto’s!!! Merel vindt het ook leuk om te helpen schoonmaken, maar die loopt nog niet. Dus gebruikt ze een stofdoek.

Hier trouwens ook een Leksvik-interieur.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Eh ja wat wil jij? Inge wil haar nu ook al lenen. Misschien moeten we ze samen naar het zuiden sturen

Groetjes,

Michèle

Oke dan gaan ze eerst samen naar het zuiden

Liefs Michelle

Inge wanneer komt het uit?

Groetjes,

Michèle

hahaha wat leuk! En erg handig ja, zo’n kleine hulp in huis!
Hebben jullie de verwarming uit? Of is die muts een mode-ding hihihi wat een grappig meisje heb je toch, ze heeft ook zo’n leuk koppie!

Heb je de stofzuiger dan ook aan staan? Ik dacht altijd dat alle kinderen wel bang zouden zijn voor de stofzuiger, aangezien ik er zelf vroeger voor op de loop ging, en zo ook de kindjes in mijn oppasgezin. Maar papa doet hier altijd de slang van de stofzuiger op Joey’s handje zodat hij even vast zuigt, en meneertje heeft de grootste lol!

Lilypie First Birthday tickers

ee morgan heeft een mutsentik op het moment. Eerst wilde ze er geen een op en nu wil ze ze niet meer af zeg maar.

En hij staat gewoon aan. Eerst was ze er inderdaad ook bang voor maar die angst hebben we genegeerd en haar al snel laten wennen en nu ‘stofzuigt’ ze zelf

Groetjes,

Michèle

Hmmm kan ze niet wat van die mutsentik aan Joey geven… Die trekt hem telkens af!Ik had er een met touwtjes onder de kin, maar die past ineens niet meer, en de andere muts gooit hij steeds op de grond… Ik zit er al serieus over te denken om de touwtjes over te zetten!

Enne handig hoor, dat je haar het huishouden leert. Ik zal Jessey vandaag eens leren hoe ze ramen lapt, daar heb ik zo’n hekel aan haha
Oh en Joey kan de tuin wel omspitten papa wil ook wel eens wat hulp.

Lilypie First Birthday tickers