Hulp bij gedicht gevraagd

ik heb een klein gedichtje waar ik nog niet helemaal tevrede over ben

het is voor een kennis die twee kindjes gaat adopteren het gaat als volgt

twee kleine kindertjes
zo ongewoon gewoon
twee hartenbindertjes
een dochter en een zoon
geen een was er zo (om deze zin gaat het)
twee liefste kindertjes
is toch het mooiste cadeau (evt hier ook een beter zin op te verzinnen)

wie kan me helpen

before you judge me, try hard to love me

ik kan helaas niet dichten maar vind dat bakmama het leuk heeft opgelost

indd bakmama zo is die leuker enne ver zijn ze zeker geboren ,
ze komen uit kenia…

bedankt!

bijzonder is het zeker al lijkt het me ook heel moeilijk vooral als je het vanuit de kinderen bekijkt , vreemde mensen vreemde taal vreemde gewoontes eten etc etc

gelukkig gaan ze eerst een half jaar in kenia wonen (is de wet daar)zodat de kids (4 en 1,5) rustig kunnen wennen aan hun nieuwe ouders.
ook is het natuurlijk fijn dat zus en broer samen blijven want hoe vaak komt het wel niet voor dat de een naar dat gezin in dat land gaat en de ander naar een ander gezin in een ander land, vreselijk lijkt me dat.

maar om welke reden ze ook uit hun eigen gezin geplaatst moesten worden deze twee komen goed terecht.

ja zo zie je het kan alle kanten op gaan maar ja zo kan het ook gaan met je eige vlees en bloed.

nou ben ik wel benieuwd geworden welke bnr dat is hihi

het gedichtje is in zeer goed ontvangen ze was er erg blij mee, incl mijn zelfgemaakte 3d kaart hihi (kon geen toepasselijke kaart vinden vandaar)

heb je mail gelezen, ken hem niet maar toch bijzonder

quote:
Dat vind ik een heeeeeel goede wet!! Dat half jaar daar wonen is absoluut geen verkeerd plan!! Dan nog zegt het uiteindelijk niks hoor. Een vriend van ons is geadopteerd tegelijkertijd met zijn zus (waren dus ook broer en zus. Zij was destijds 5 en hij 3) Ze kwamen uit Sri Lanka. Zij is toen ze 15 was weggelopen. Ze heeft nooit kunnen hechten aan haar adoptie-ouders. Ze had er niks mee en mist sri lanka te erg. Dat haar broertje hier gewoon in NL was leek haar niets uit te maken. Ze heeft dus op haar 15e de trein gepakt en is weggegaan. Ze hebben nooit meer wat (op wat kaartjes na) van haar gehoord. Ze schreef een briefje, dat ze terug nar sri lanka ging. Of ze het gehaald heeft? Niemand weet het. Ze zal geen ticket hebben kopen op die leeftijd, maar nam wel haar hele spaarrekening mee. Tragisch he! Dr broertje is trouwens wel heel goed terecht gekomen, is zelfs bekend in NL

Denk zomaar opeens dat jij het over mijn ex vriendin heb?! … Maar zal wel toeval zijn. Die kwam nl ook uit sri lanka, heeft bij mij in de klas gezeten. Woont nu ver weg en heeft een dochtertje gekregen…

Maar dat is ze hoor!! P heet haar broer en G is zij zelf!? Mijn moeder is hele goede vriendin van hun ‘moeder’, vandaar dat ik dit allemaal nog weet over haar…

Jeetje wat een kleine wereld zeg! Gedicht was leuk trouwens!

Bakmama: Ze heeft een vriend maar woont niet samen oid. Ze heeft een meisje. Verder momenteel heel minimaal contact met haar moeder en broertje. P is ook bevriend met mijn broertje … die moet jij dan ook bijna wel kennen

Broer L kon jij toch…broer J is bevriend met P. Snappie hem nog … anders even mailen zodat het voor de ikkebenners ook leuk blijft hahahahaha