Ik probeer ook gedurende de dag alles een beetje te doen, maar ik merk dat Rico de laatste tijd veel aandacht vraagt dus dan wordt ik chagerijnig als ik net een was uit de wasmachine heb gehaald om op te hangen en net 2 sokken heb opghangen en dan is het al: MAMAAAA KOM MAAMAAA
zucht… ik kan dus de laatste tijd geen barst voor elkaar krijgen, of ik moet m met eten op de bank zetten en de tv aan knallen. dan kan ik snel de was ophangen.
als ik stofzuig wordt hij helemaal pissed off want die herrie kan ie de laatste tijd niet aanhoren. dus dan is het EEEEEEEEEEEEEEEHHHH. tja niet echt bevordelijk voor mijn humeur, alsof ik zin heb om te poetsen, het wordt me dan niet echt makkelijk gemaakt.
dus; ik heb wel veel aan dit topic! ik ga ook gewoon een schema maken en dan alles s’ochtends ofzo te doen (meestal werkt dat het beste omdat ukkie zich dan altijd vermaakt)
@Rainbow: HAHAHA herkenbaar, zeker over de badkamer
het lijkt wel alsof manlief en kindlief 3 keer per dag nieuwe kleren aan moeten. soms dan ligt er b.v. een shirt van manlief op de grond in de badkamer, en dan denk ik: huh die heeft ie volgens mij niet eens aangehad. ik ruiken en nee hoor ruikt gewoon nog naar wasmiddel, dus de hele badkamer lag op den duur onder de kleren en ik dacht echt wordt ik nou gek? en ja… dan kan ik het ook niet meer bijhouden hoor aangezien ik geen droger heb. maar goed soms ben ik ook wat lakser en is het echt een puinhoop.
ik ben iemand; ik zie grote dingen wel maar kleine dingen niet.
ik doe de wc b.v. regelmatig uit, meestal ga ik er elke dag wel met die borstel doorheen, en afwassen moet b.v. ook elke dag.
stofzuigen moet eigenlijk ook elke dag aangezien we een hond hebben en ik niet blij wordt als overal de hondenharen door het huis slingeren als rico rond staat te banjeren. maar idd af en toe betrap ik mezelf erop dat als we bezoek krijgen ik ineens wel in staat ben een grote schoonmaak te houden, terwijl ik het normaal maar : op het oog doe. dus oke dan is het nog wel regelmatig, want bezoek krijg je toch best regelmatig, maar anders “zie” ik sommige dingen b.v. echt niet.