Huishoudelijke hulp

Ik heb sinds een tijdje een hulp in de huishouding:

• Hij gooit al mijn gesorteerde was bij elkaar in de wasmachine.
  • Hij spat de hele w.c. nat omdat ie zo met de w.c.-borstel zwaait.
  • Hij gebruikt schone handdoeken om gemorste limonade op te ruimen.
  • Hij deelt mijn kasten opnieuw in zodat ik niets kan vinden.
  • Bij het tafel dekken stapelt ie alle borden die in de kast staan als een scheve toren op elkaar.

Tja, of ik nu zo blij moet zijn met Mats die huishoudelijke inspiratie heeft gekregen…

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Handig zeg zulke huishoudelijke hulp vooral als je haast hebt en het even alleen wil doen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hahaha heb ook zo`n hulpje van ander half. O wee als we haar niet de tafel laten dekken. Gelukkig doet ze het wel goed hoor, maar het duurt wel ietsje langer. Behalve met de was aangeven dan is zo zo snel ( sneller dan ik kan ophangen ) dat ze ongeduldig wordt. MAMMA ! zegt ze dan op een toon zo van zie je dan niet dat ik weer iets voor je heb ? hahaha wel lachen hoor.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

dat is super practisch zo’n hulp in de huishouding, het hangt er een beetje vanaf wat je wilt bereiken of je er ook echt blij mee kunt zijn natuurlijk
succes!
groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Was ik nog vergeten te zeggen dat ie de stofzuiger uit de kast haalt, zodra ie de kans daartoe krijgt! Dat is helemaal je-van-het bij hem. Ik denk dat Sinterklaas hem wel een stofzuigertje kado doet, of is dat raar voor een jongetje? Ik heb ook iets dergelijks gezien in de vorm van een grasmaaiertje, zou dat een beter idee zijn? Ik weet wel dat je niet perse jongensspeelgoed hoeft te kopen voor jongens, en hij vindt het bij anderen ook altijd heel leuk om met een poppenbuggy te spelen. Hij is gewoon al op jonge leeftijd erg geemancipeerd!

mijn neefje heeft ook van de sint een stofzuiger gekregen hoor, niks mis mee. als ie groot is en op zich zelf gaat wonen hoop je toch ook dat ie af en toe de stofzuiger ter hand neemt of niet dan?
Hij is ook helemaal weg van helpen koken, dus hij heeft ook potten en pannen etc.

mijn broer was vroeger ook al geemancipeerd, die wilde per se een pop, kreeg ie ook. een jongens pop compleet met alles er op en eran zal ik maar zeggen. heeft ie een tijd mee gespeeld ook.

al zulk speelgoed is volgens mij helemaal niet speciaal voor jongens of meisjes, ze moeten toch van alles ontdekken? leren ze alleen maar van.
en het word tijd dat jongens het gewoon gaan vinden om hun handen uit de mouwen te steken in het huishouden! (zo, ik heb gezegd ) hup: met de paplepel ingeven

Jaaaaaaaaaa, hier ook een stofzuiger hoor! Een blauwe!!
Gekregen van Sinterklaas.

En het speel-keukentje wordt hier ook veelvuldig gebruikt hoor! Straks gaat Stephan bijv. weer even eten maken voor pappa, want die slaapt omdat hij nachtdienst heeft gehad (en wakker is gebleven overdag).
En hij gaat vaak tegelijk met mij koken.
Lekker alles na doen!

Enne…helpen met de afwas vind hij geweldig!! Lekker zijn eigen lepeltje afdrogen enzo (voor zolang het duurt, haha!)

O ja, de poppenwagen van het buurmeisje is ook favoriet

Het maakt mij helemaal niks uit hoor! Als hij het nou leuk vind om er mee te spelen…
En ons buurmeisje weet niet hoe gauw ze Stephan’s auto’s moet pakken als ze hier is, zo gaaf vind ze dat.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 19 Sep 2004 16:44:29

Oh, een keukentje is ook inderdaad erg leuk. Bij anderen spelen zowel Jens als Mats daar graag mee. Was het maar alvast Sinterklaas, ik weet nu al zoveel leuke dingen!

Mijn hobby is poppenhuizen maken, en ik weet nu al dat Gioia met de sint een poppenhuis krijgt