hoi hoi, Ik ga morgen lekker een dagje weg samen met mijn zus zonder kids naar de huishoudbeurs, zijn er nog meer die gaan??? Zomaar nieuwschierig ben ik
Huishoudbeurs
Ik ben er 3 jaar geleden met een vriendin geweest. Vond het een erg leuke dag maar ik hoef er niet elk jaar heen. Eens in de 10 jaar is zat.
Probeer tijdens lunchtijd de levensmiddelen-hal te vermijden, want je wordt gillend gek van de hongerige vrouwen van middelbare leeftijd die zo gratis mogelijk willen kunnen lunchen!
Groetekes, Sje
haha, zal er aan denken sje, Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest allen met kids, vandaar dat we het over willen doen en dan hebben we het weer gezien vooro 10 jaar haha.
Ik ga er altijd ieder jaar met mijn moeder heen. Vind het niet super bijzonder ofzo, maar het is altijd wel een erg gezellig dagje. Ik kan me idd ook groen en geel ergeren aan al die mensen die in de levensmiddelen hal van alles willen proeven. Iedereen wordt dan opzij geduwd om maar zo snel mogelijk iets te kunnen eten. Wij doen die hal altijd als laatste, maar echt niet dat ik zoveel moeite ga doen. Het is leuk om iets te proeven, maar ik wacht rustig op mijn beurt. Of het duurt me te lang en dan lopen we lekker naar de volgende stand. S’avonds als afsluiting altijd lekker uit eten. Wij zijn afgelopen zondag geweest, wel jammer dat de 9 maandenbeurs er toen nog niet was.
Groetjes,
Sandra