Wij hebben al jaaaaaaaaaaaaaaaren 3 katten. Aangezien wij er nu nog maar 2 hadden is er onlangs een kleine bij gekomen. Dit gaat prima. Het is even wennen voor de kinderen en dan met name voor mijn jongste die het moeilijk vond om wat voorzichtiger en geduldiger te moeten zijn met het jonge poesje. Maar als het eerste nieuwe eraf is gaat het prima en daarbij kan het poesje veel hebben en weet niet beter dan dat ze de hele dag door de kinderen opgepakt word. Wij hebben 2 hondjes ook nog. Zowel de honden als de kinderen kunnen prima met elkaar overweg, ze doen dingetjes met de dieren die ik niet meteen zou doen maar onze jongste weet eigenlijk prima wat hij bv met de hondjes kan, leuk om te zien. Maar hond of kat, je moet het wel in de gaten houden.
Alle beestjes hier komen niet boven, dat was voordat de kinderen er waren maar ik wilde ook geen katten op de kinderkamertjes. Nu zijn ze groter en overweeg ik het wel want de kinderen zouden het graag willen, maar persoonlijk vind ik het fijn dat er boven geen dierenharen zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!