ja, alsof ik van de week niet genoeg afspraken heb bij artesen, heb ik voor mijzelf vanmiddag er nog maar 1 bij gemaakt.
Ik heb al een paar weken last van een dood gevoel in mijn linker grote teen. Ik voel nog wel pijn prikkels, wel een stuk minder dan eerst, maar als je met je vinger langs gaat, dan voelt dat aan als de teen ongelooflijk verdoofd is, alsof die slaapt ofoz, maar dan zonder tintelingen. Niet helemaal ok dus.
Ik heb al een beetje gegoogled, maar wordt daar niet veel wijzer van, behalvbe dat het vaker voorkomt, met name in combinatie met rug of nek klachten. Tja, heb regelmatig last van mijn nek, waarvoor ik ook bij de fysio loop, dus kan best zijn dat het daar aan ligt. Tevens ben ik ook suiker patient, dus zou ook goed daar aan kunnen liggen, alhoewel ik dat wel betwijfel omdat er genoeg ervarings verhalen zijn, die dus niks met diabetus te maken hebben,
Daarnaast heb ik ook al een tijdje een soort van eeltknobbeltje (weet niet zeker of het eelt is) aan mijn duim, het valt bijna niet op, maar het doet bij sommige dingen die je aanpakt wel zeer, en jeukt ook af en toe. Niet fijn dus.
Normaal zou ik daar niet voor naar de huisarts gaan, maar ik moest toch ivm mijn teen, dus pakken we die ook mee. Vind het wel typisch dat knobbeltje maar goed, zal wel gewoon eelt zijn ofzo.
Dus ben benieuwd wat daar uit komt, morgen naar de internist, woensdag naar de tandarts, vanmorgen al wezen bloed prikken, ach ja, soms heb je van die weken.
liefs woezel