vanmiddag langs gegaan ivm met afbouwen medicijn voor haar ontlastig.
normaal mag kaitlyn maar 15 mg hebben,maar dan drukt ze wel maar blijft het harder dus ze krijgt 17 en dan glijd het er zo uit om het maar ff duidelijk uit te leggen.
de ha denkt aan luie darmen en dat dan afbouwen geen zin heeft,ze ging contact zoeken met kinderarts niet 1 in opleiding maar een ervaren ka,als het lukte zou ze nog voor 5 uur terug bellen,helaas is dat dus niet gelukt en moet ik dus nu wachten tot 7 maart,omdat wij natuurlij op vakantie gaan en niet weet hoe laat ik vrijdag thuis bent…
baal best wel want wil weten wat zijn reactie hierop is,vroeg nog of zei niet eens kon zorgen voor een darm onderzoek of echo,maar ze zegt,dat had de ka dan moeten doen,en die hebben dat niet gedaan dus ze zegt ook heb vertrouwnen,ook al is dat moeilijk…idd dat is best wel moeilijk want het gaat wel om een kind die nu jaar niet goed kan drukken,en achteraf gezien al langer maarja toen gind ze niet op wc en liet ze het is haar luier vallen.
dus niet veel wijzer,maar hoop echt dat 7 maart de oplossing komt voor me meissie
Gewijzigd door - bianca4 op 14 Mar 2006 14:28:51
Gewijzigd door - bianca4 op 22 Mar 2006 17:27:46