De meesten weten al dat ik gister, notabene op mijn verjaardag, ziek was.
Ik had de avond ervoor al koude rillingen en 's nachts begon ik te spugen. Kortom, ik bleek 40 graden koorts te hebben en de rest van de symptomen van griep.
Gistermiddag ging het een stuk beter, alleen de koorts zakte niet lager dan 39,5 graden, zelfs met paracetamol.
Vanochtend nog steeds koorts en weer koude rillingen. Toch maar de huisarts gebeld en ik moest meteeen langskomen.
Ik had op 23 Mei ook een Mirena laten plaatsen, dus de huisarts wilde zeker weten dat daar niets mee was…
Ben dus compleet onderzocht en wij, de huisarts en ik, zijn tot de conclusie gekomen dat ik of borstontsteking of baarmoederontsteking aan het ontwikkelen ben… Iets anders kan natuurlijk ook, maar deze twee zijn het meest logisch zeg maar
Aangezien ik nog nergens pijn heb kunnen we nog niet zeggen welke van de twee het gaat worden. Dus afgesproken dat zodra ik ook maar ergens pijn krijg meteen de huisarts bel, of anders de huisartsenpost.
De huisarts heeft nog maar geen antibiotica gestart ivm de borstvoeding en omdat het niet zeker is dat het echt een ontsteking is.
Maar helaas mag ik dus met dit prachtige weer niet naar buiten…
Ja, alleen om naar huisarts te gaan!