Huis verkopen

Sinds 2 weken hebben wij ons huis te koop staan. Er is volop belangstelling, wat betekend dat we zeer regelmatig bezichtigingen hebben. Geadviseerd wordt om de box uit de kamer te halen. Met een kleine vent van ruim 9 maanden is dat best behelpen. Elke dag de box op en afbreken is niet echt een pretje. Ook het speelgoed van de oudste moet telkens netjes opgeruimd worden. Veel speelgoed heeft tijdelijk een andere plek. Dit is best moeilijk voor zo’n kleintje om te vatten volgens mij. De oudste luistert nu minder goed en is wat humeuriger.
Heeft iemand ervaring met het verkopen van je huis met kleine kinderen ???
Tips zijn van harte welkom

Wij hebben kort geleden ons huis ook verkocht.
en onze zoon was toen 10 of 11 maanden oud.
ik zorgde er voor dat het huis netjes was voor een bezichtiging.
en meestal ging ik zelf dan even de deur uit hoekje om, of naar mijn moeder.
het speelgoed gooide ik dan vaak in manden of een kast alles waar maar een beetje ruimte was.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Toen wij gingen verhuizen was Cas al 1 jaar en toen hadden we geen box meer staan (was bij ons trouwens al weg met 7 maanden, Cas zat er nooit in).
Verder het speelgoed goed opruimen dan komt het wel goed.

Appeltaart bakken, dan ruikt het lekker. Verse bloemen op tafel voor het vrolijke gezicht.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Wat is precies de reden dat de box uit de kamer moet? Dat de ruimte door die box kleiner zou lijken ofzo?

Groetekes, Sje

Zo veel mogelijk vloeropppervlak creeren.
Wij hebben een redelijk vierkante woonkamer van 4,5 bij 6. Niet echt klein voor een tussenwoning. Maar zelfs zonder box krijgen we vaak het commentaar dat de woonkamer klein is.

Het probleem is ook niet zo zeer het opruimen van het huis en dergelijke.
Het zit meer in het gedrag van de oudste.
Werden jullie kinderen niet onrustig van speelgoed aan de kant en spullen die tijdelijk een andere plek hebben ???