Ik zal de situatie hier ff snel neerzetten.
Mijn schoonouders zijn vanaf vorig jaar gescheiden, (Nog niet officieel maargoed) het huis van hun staat dus te koop.
Mijn schoonvader woont er nog, en mijn schoonmoeder is bij haar zus in getrokken.
Nu, als mijn vriend straks wat meer centjes gaat verdienen, wil hij heel graag het huis van zijn vader kopen.
MAARR… Dat huis ziet er niet uit!!!, Het is geel van de rook, de keuken is van het jaar 0 en de badkamer idemdito.
Het hele huis zou van top tot teen opgeknapt moeten worden, en daar is nu en DAN geen geld voor, maakt niet uit of we het huis voor minder geld krijgen dan de vraagprijs is.
Ik heb eerlijk gezegt geen zin in een verbouwing die maanden duurt.
Het is altijd donker in dat huis, omdat de keuken aan de voorkant is en er geen zonlicht in huis komt.
We willen hier waar we nu wonen wel graag weg, want tja dit is voor mij een huis waar ik in woon, maar het is niet mijn THUIS!
Snappen jullie hem nog?
Ik heb mn vriend al zo vaak gezegt dat ik niet iets wil waar zijn ouders in gewoont hebben, maar gewoon iets van ons!
Tja na al dat opknappen is het huis ook wel van ons, maar toch.
Hij snapt niet dat ik dat niet wil.
Hij is er opgegroeit en wil het heeeeelll graag!!
Wat nu??
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />