Huiluurtje

Morgan heeft de laatste tijd en zeker als we haar van het kdv halen tussen het kdv en zeg maar bijna thuis dat ze alleen maar schreeuwt, krijst, bruilt, huilt en gilt. Oke tuurlijk sprong, maar het is alleen op dat moment zo erg. Als baby had ze tussen 17.00 en 18.00 haar huiluurtje. Ik vroeg me af heben peuters ook een soort huiluurtje???

Groetjes,

Michèle

Geen idee, maar wel vervelend
Kan het moeheid zijn?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Erik heeft het ook regelmatig als we hem van het kdv halen en ook echt alleen dan. Niet als 'ie z’n dag bij opa en oma heeft gehad. Bij Erik is het dan echt moeheid, omdat 'ie op het kdv ook bijna niet slaapt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja ze is wel heel moe dat wel, maar ze doet 2 slaapjes op het kdv. Moet wel zeggen ze heeft weer volop rode wangen en ze is direct vertrokken 's avonds maar wel weer vroeg wakker. En volgens mij zag ik twee bulten bij der hoektanden. Krijgt het arme schaap geen rust omdat der weer meteen wat doorkomt. Dacht dat het wel even dop was na die 4 kiezen.

Groetjes,

Michèle

Eva heeft het niet zo erg, maar ze is na een dag kdv wel sneller ‘itchy’. We noemen haar dan de ‘itchy bitch’ omdat ze dan echt snel jankt zonder reden. Het is bij haar puur vermoeidheid. Ze slaapt daar minder goed dan thuis, ze haalt hier zo 3 uur, terwijl ze daar 1-1,5 uur slaapt. Ze heeft die middagdut echt nog nodig en wij merken het ook meteen als ze dus minder goed heeft geslapen. Het is geen huilUUR bij haar, maar wel gewoon af en toe een huilbui. Morgan moet gewoon even haar energie kwijt. Het is heel wat voor de kleintjes he, de hele dag spelen, allemaal gegil om zich heen…Ik zou er zelf ook lastiger van worden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier kwamen de hoektanden ook gelijk na de 4 kiezen, zat ook geen rust tussen

Nu alles goed door is eindelijk even rust. Merk dat bij Dylano aan zijn poepbroeken, zolang er tanden klooien heeft hij 4 a 5 redelijke dunne luiers en nu gewoon normaal 1 a 2 redelijk vast. Weet niet wat me overkomt na een half jaar zoveel poepluiers op een dag.
Dus laat die laatste 4 kiezen nog maar even wegblijven

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja, het is wel herkenbaar, Nora heeft het niet altijd na de creche, maar wel vaak, inderdaad tot het eten is het huilen, moeie oogjes en snel geirriteerd. Ik denk dat het echt een stuk verwerken is voor haar. Na alle drukte, zeker als je er een sprongetje en tandjes bijrekent is het haast niet meer dan logisch.

Nora hoeft alleen haar laatste 4 kiezen nu nog. Poep is weer even goed, dus ik hoop dat ze nog even op zich laten wachten…

liefs

@ Rainbow het is ook geen uur hoor, maar ik wist even niet hoe ik het moest noemen

@ liske en Michelle als ze nu ook komen hoop ik dat het snel is is want iedereen is het zat en ze is zelf helemaal op.

Groetjes,

Michèle

Zou het ook niet gewoon een stukje pure ontlading van de dag kunnen zijn? Even alle indrukken verwerken en dan ook nog eens lekker moe zijn? In mijn omgeving ken ik kindjes die na een drukke dag even een goed huilmoment hebben en daarna alles kwijt zijn en ook gelijk een stuk rustiger zijn. Julian heeft dat trouwens ook gehad tot een maandje of 11, ook na een dagje bij opa en oma. Dan was het gillen en krijsen in de auto, gelukkig duurde dit zo’n tien minuutjes en daarna was hij heerlijk vrolijk en kletste hij er op los…

Succes met die meid van je en laat die hoektanden maar gauw komen! Ondingen zijn het als ze doorkomen.

Sanne had het vooral toen ze begon met lopen ze wou alleen maar lopen en niet stil zitten in de auto. Maar soms als we thuis zijn is ze ook sneller kwaad en huilerig. Ook slaapt ze veel minder op het KDV. Inmiddels zijn alle 4 kiezen door en mevrouw slaapt nu eindelijk door tot 6.15 nog vroeg maar goed beter dan 5 uur.
Ik denk ook dat de hoektanden zo komen. Ik denk dat ze er in de middag meer last van hebben dan in de ochtend. Tuurlijk omdat ze dan moe zijn en minder kunnen hebben.
Hopelijk komen ze dus gauw door. De krengen!!!

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik heb met 2 dagen sneeuw wel ontdekt dat ze de grote wagen fijner vind dan de buggy. Ze zit er hoger in en hij is ruimer. De buggy zit ze toch wat meer in elkaar. Dus we zitten nu in dubio om een iets groter buggy te nemen, de wagen er even in te houden (ik ben inmiddels heel handig met de trams en als het wiel eraf moet helpt morgan door hem vast te houden) of af te wisselen omdat ze ook steeds meer loopt. Want de afgelopen dagen was ze een stuk gezelliger alleen dat ding is best lomp met versturen en de buggy heeft zwenkwieltjes.

Groetjes,

Michèle