dag dames,
hier nog een vraag: mijn kleine heeft alleen de eerste 2 maanden een huiluurtje gehad. maar sinds hij 5 maanden oud is is het huiluurtje weer terug! elke avond na zijn laatste fles leg ik hem om 18.45 uur op bed en dan begint het feest. hij kan eindeloos huilen/krijsen. nou ben ik van dat laten huilen type, maar zelfs dit heeft niet geholpen. dus uiteindelijk een nieuwe manier ontdekt om het huiluurtje kort te houden.
eerst leg ik hem op bed. dan ga ik na 5 minuten naar hem toen en pak hem uit zijn bed en fluister lieve woordjes in zijn oor en leg hem rustig weer in bed. 9 van de 10 keer horen we niks meer van hem. maar ik vind dit geen methode om hem in slaap te krijgen eerlijk gezegd. waar ik bang voor ben is dat ik hem dan nooit bij iemand kan achter laten!
nou gaan we volgende week naar Center Parcs en we hebben een oppas geregeld via de park, maar moet ik haar dit nou ook vertellen en of het uberhaupt werkt weet ik niet eens! dadelijk wilt hij alleen door mama getroost worden om in slaap te komen LIEVE HELP! dan kan ik het dus vergeten om een avondje te gaan zwemmen met mijn man!
wie o wie heeft dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie het aangepakt? en kan een huiluurtje echt terugkomen of is het gewoon een fase?
alvast bedankt voor de reacties!