Huilerig/hangerig na prikjes

lieke is altijd vrij rustig en slaapt over het algemeen goed.
vandaag heeft ze haar tweede reeks prikjes gehad en is erg huilerig/hangerig en is hiervan moe, omdat ze steeds een uurtje slaapt. Wat is dat zielig die prikjes!!!

herkend dit iemand?

groetjes Gytha

Als het goed is zouden ze van de nieuwe vaccinatie (die is er sinds 1 januari 2005 geloof ik) geen last meer moeten hebben. Onze jongste kreeg in die periode die nieuwe prikken en in de eerste 4-5 maanden had het bureau nog geeneen melding gehad van bijverschijnselen, terwijl kindjes die bijverschijnselen bij de oude prikken wel kregen. Het bureau vroeg namelijk aan iedereen om bijverschijnselen op de nieuwe prikken te melden want dat wilde ze een tijdje bijhouden.

Maar bij de oude prikken was het sowieso wel een bekend verschijnsel dat hangerige, jengelige, vermoeide. Soms verhoging.

Beterschap met de kleine meid.

Groetekes, Sje

cb vertelde wel dat ze wat pijn zou kunnen hebben.
heb haar een paracetamol supp gegeven en toen was het minder.
nu is het gelukkig weer over!!

bij de eerste prikken had ze hier ook last van.
wel zielig want vanmorgen had ze zo’n goede zin zoals gewoonlijk hahaha
en na die prikjes was het gedaan!!!
volgende maand nog en dan is ze er weer even van af gelukkig

groetjes Gytha

hallo
mijn kleine heeft vorrige week de eerste 2 prikjes gehad
ze was 9 weken toen
echt zielig moest bijna zelf huilen
en erg huilerig dat we thuis waren
ze is nu bijna 10 weken
heb er een zetpil gegeven dat hielp erg goed
GR MARISKA

m rewijk

Hoi,

Hier had ik twee koortsige huileringe baby’s na de 2e en 3e prikjes.
Dat was na twee dagen weer over en kan geen kwaad.
Alle baby’s reageren er anders op!

groetjes Mirjam

Tom heeft vandaag ook zijn prikjes gehad. Ik smeer de plekken van de prikjes in met zalf zodat de huid en de spiertjes soepel blijven. De apotheker vertelde mij dit, want haar dochter had telkens last van een plakaat onder haar huid, Bij zijn eerste prikjes moest hij de hele dag heel zielig huilen en vandaag nog helemaal niet. Kan zijn dat het gewerkt heeft!!
Groetjes Bibi