Nou ja, bevestiging is altijd fijn toch?
Groetjes,
M
Hier nu ook een mannetje die in bed kan staan. Even een vraag aan jullie.
Dani net naar bed gebracht voor zijn ochtendslaap. Hij ging gelijk staan en begon na een paar minuten te huilen. Ik er heen en meneer dacht volgens mij gelijk…joepie ik mag er weer uit. Even uit bedje genomen…rond gelopen in de kamer en weer in bed gedaan. Huilen natuurlijk…en hij huilt nu nog…ik laat hem even in de hoop dat hij zo wel gaat slapen. Maar wat is jullie tip??
Er steeds heen lopen en hem weer neerleggen of gewoon maar even laten en kijken of hij zelf weer tot lig komt ofzo?. Ga ik nu dus doen…dus maar even afwachten of het effect heeft.
@ Saro, ik lees met je mee, want dat heb ik dus ook. Ben benieuwd naar de tips!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik loop 1 max 2 keer naar morgan ze kan zelf gaan liggen maar ik leg haar neer dan en zeg dat ze moet gaan slapen en dat mamma niet meer komt. En dan kom ik ook niet meer of ze moet hysterisch worden. Maar meestal slaapt ze binnen 10 min dan.
Groetjes,
Michèle

Erik kan nog niet zelf gaan zitten, dus ik loop er na ongeveer 5 minuten heen. Dan haal ik hem niet uit bed. Ik leg hem neer, zeg dat 'ie moet gaan slapen en loop weg. Negen van de tien keer slaapt 'ie dan vrij snel, omdat 'ie al moe was en nog meer moe is geworden van het staan en huilen…sneaky, maar het werkt wel.
Groetjes,
M
Ja, zo doe ik het eigenlijk ook. Een keer lopen, terug op haar rug leggen en weer weggaan. Maar ja, soms staat ze weer 4x op. Dat is dan minder. En laatst huilde ze 's nachts opeens, half in slaap, half wakker. ZAT ze gewoon rechtop in bed te zoeken naar haar speen! Om half 4! Dan leg ik haar weer op haar rug en dan valt ze wel in slaap. Ik vind het wel een goede tip van Michele, gewoon max 2x gaan en dan tegen Dani zeggen dat mama niet meer komt. En dan ook echt niet meer komen, tenzij…Ik ga dat proberen!

dit lijkt me ook een goeie manier! Ook dit ga ik proberen aan te houden. Hij kan wel zelf gaan zitten als hij is gaan staan, maar het lijkt wel al hij overstuur is dat hij het ineens niet meer kan.
Vanmorgen is hij overigens nadat ik 1 keer ben geweest en hem weer had neergelegd gaan slapen. Eerst dus huilen omdat mama ineens weer weg ging, maar binnen 10 minuten sliep hij. Hij is naar mijn idee niet opnieuw weer gaan staan, dus dat maakte het iets makkelijker.
Hij gaat er zo in voor zijn middagslaap, dus ben benieuwd!
Ik hoop dat het lukt Saro en Rainbow. Wij hebben Morgan er nu al inliggen. Doodmoe van een dag kdv en laat slapen in het weekend dus ben benieuwd. Ze ligt nu te mieren en der draai te vinden, maar geen noodzaak om naar boven te gaan. Waarschijnlijk is ze zo weg
Groetjes,
Michèle

Middagslaap ging bij Dani heel goed. Viel gelijk in slaap. 20 minuutjes geleden in bed gedaan voor avondslaap. Nou meneer stond binnen een paar minuten…dan hoor je hem ook echt blij “praten” van tada kijk is wat ik kan haha.
Toen liet hij zich volgens mij vallen, want ik hoorde een kleine plof en Dani begin te huilen. Ik wilde er gelijk aan heen rennen, maar mijn vriend zei…wacht nog eventjes, hij moet het toch ook zelf leren oplossen. Nou nog geen minuut later was hij weer aan het brabbelen en nu is het stil boven. Ga straks maar eens even kijken hoe hij ligt.
Ja je blijft bezig met die wurmpies!!!
Maar so far so good!
Dat doe je goed Wil. Ik ga dat nu dus ook proberen. Niet gelijk heen. Laat ze maar even aanmodderen of ze er zelf uitkomen. Ze verwachten gewoon dat wij komen en als dat niet zo is dan moeten ze het zelf wel oplossen en dat kunnen ze best. Duurt het huilen te lang (langer dan 5 a 10 minuten) of is het toch echt een ander huiltje dan ga ik wel heen. Maar zover is het nog niet gekomen…
Ik legde Eva er tegen 19.15 uur in. Het was weer een probleem met tanden poetsen, maar ze liet zich goed in de slaapzak doen en ze bleef netjes onder het dekentje liggen. Tot ik met mijn moeder zat te bellen en ik opeens WAAAAAAAAAAAAAAH hoorde. En echt weer keihard, zoals afgelopen dagen. Ik ben toch even gaan kijken (sorry hahaha) en toen zat ze in bed te huilen. Heel haar nekje was bezweet, dus ik heb haar gauw buiten de dekens gelegd. Dat was ook wel erg warm. Ze bleef flink huilen, maar ik ben terug naar de telefoon gegaan en binnen 2 minuten was het muisstil. Ik denk wel dat het te maken heeft met aandacht vragen, zo van: ze komt wel. Maar deze mama gaat ook 5-10 minuten wachten nu! Al ben ik geneigd om meteen te gaan lopen…Ik doe het NIET.
@ Wil, wij hadden rond Bo’s leeftijd ook opeens flink speentjesdienst. Heel vervelend. Ik heb een boekje waar ook in staat dat je eerst 5 minuten moet wachten met lopen, dan 10 en zo verder. Dat hielp bij ons wel. Maar opeens was het bij Eva ook afgelopen, want toen kon ze de speen zelf vinden en indoen. Kan Bo dat ook al? Dat scheelt een hoop geloop. Erg irritant ja, maar hij leert het vanzelf ook weer af. Zeker als hij even moet wachten tot mama zijn speen weer in komt doen!

Ik laat dylano overdag niet langer dan 10 minuten krijsen in bed, dan er maar uit en 's avonds vroeger erin
Hij ligt trouwens altijd tussen half 7 en 7 uur.
Moet wel zeggen dylano is bijna nooit chagi als hij uit bed is ook niet als hij moe is, je merkt alleen dat hij sneller huilt als hij valt ofzo.
Liefs Michelle
Met Seth heb ik dat ook wel eens, dan is hij echt overstuur, en wordt hij niet meer rustig!
Echt niets helpt dan, hij blijft maar snikken, en begint dan ineens weer te huilen, zelfs drinken wil hij dan niet.
Toen had ik hem, nadat ik ongeveer alles geprobeerd had voor de tv gezet, barbapapa, en ja hoor, hij sliep binnen 10 mionuten.
Nou, ik was allang blij dat hij stil was!
Liefs, Anne
Dani ook niet. Die slaapt altijd in zijn bedje of inderdaad in de autostoel als we een langere rit aan het maken zijn. Wandelwagen heel soms, maar eigenlijk ook niet echt meer en in wipper/box of op schoot al helemaal niet.
Nou ja opzich niet erg. Slapen doe je ook in bed
Hoe is het nu met Bo?