Huilen

hoi,

ik heb een probleempje… kelvin is geen huil baby en huild alleen als is wil maar nu sinds een paar weken kan niemand hem meer troosten behalve ik. hij raakt dan soms echt overstuur en als ik hem dan overneem is het gelijk over. zelfs papa lukt het niet. is kom bijna niet tot dingen toe bv. wassen (kleding) eten enz… in de box spelen duurt max 15 min. met hem lopen helpt ook niet meer. maar ik moet maandag weer aan het werk en vind het zo zielig als ie alleen maar huilt… hij gaat dan ook voor het eerst naar kdv.

eerst was het bij de oma`s maar nu dus bijna bij iedereen. wat is dit en hoelang kan dit duren…

gr peetje

Misschien is hij nu een beetje eenkennig. Wij hebben dat nog niet gehad, maar het lijkt me wel erg vervelend. Vooral als hij naar het kdv moet.

Als je kleintje huilt als je weg moet om te werken, is dat niet leuk. Dat weet ik uit ervaring. (zie topic kdv) Maar dat terzijde.

Ik hoop dat het snel weer beter gaat!!

Groeten,

Judith

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hoi peetje,

hoe oud is kelvin?
lijkt nl wel op een sprongetje.
Mijn dochter heeft dit ook een aantal weken gehad!
Huilde bij opa en oma en er moesten geen vreemde mensen iets zeggen tegen haar want dan was het huilen en keek ze heel angstig.
Maar het was wel vrij snel over nu lacht ze tegen iedereen.

Hopelijk is het een periode.
Maar weet hoe verveld dat is.

groetjes Gytha

Hoi, Kelvin is morgen 17 weken… Hoop zeker dat het snel overgaat want het is soms zo vermoeiend…

Het kan heel goed een periode zijn. Rond week 19 komt er weer een sprong aan dus het kan heel goed zijn dat hij daar tegenaan zit te hangen.
Ik heb dit met Joep ook gehad, herken het helemaal. Op de creche veel huilen en als ik hem dan kwam halen en op de arm nam veranderde hij weer in een blij en vrolijk manneke. Dit heeft 2 weken geduurd en gisteren en vandaag heeft hij weer goede dagen bij de opvang gehad.
Er is dus hoop!
Ik weet niet of je het boek Oei! Ik groei kent maar toen ik het las vielen er een heel aantal puzzelstukjes op hun plaats en begreep ik Joep veel beter.
Er staan ook wel (spel) tips in hoe je deze periode het best doorkomt.
Op Marktplaats kun je ze vrij goedkoop kopen (heb er een gekocht voor 7,50 euro).
Sterkte en echt het gaat over!