Huilen voor het slapen gaan

hallo
ik las het over een 4 maanden baby nou mijn dochter is bijna een jaar as 6 oktober en huilt zichzelf elke avond in slaap duurt ongeveer een half uur tot drie kwartier, sinds vorige week vrijdag ging het wat beter paar minuten maar nu vanavond is het weer hopeloos. mevrouw lag om kwart over zeven op bed en ben nu twee keer bij haar geweest iets wat we normaal nooit doen. heb gekeken of ze poepbroek had wat melk gegeven en weer op bed, nu op dit moment hoor ik niks meer maar ze doet dit dus als maanden. gek wordt je er van ik ga zeker het bedje draaien wat ik las maar hebben jullie ook nog andere tips? ze is een vrolijk meisje en slaapt een keer per dag,
groetjes sandra

s boschma

Rond het jaar is ze, zeg je? Negeren! Is puur uitproberen (en dat kan al beginnen vanaf dat ze een half jaar ofzo zijn)! Enige gouden tip is: negeren!

Laat haar snel door hebben dat er met jou niet te sollen is! Elke keer dat jij naar boven komt is een triomfgevoel voor haar en het wordt van kwaad tot erger als je niet uitkijkt. Voor je het weet ligt ze hele nachten bij jullie in bed. En dan is de weg terug bere-moeilijk!

Dus ook niks meer geven van melk ofzo. Vindt ze alleen maar leuk. Ze speelt een spelletje. Nog even en je zit weer terug op nachtvoedingen. Niet doen!

Groetekes, Sje

oke hartelijke dank voor je reactie zal gewoon maar verder gaan met negeren maar dit duurt wel lang zeg. vanavond even haar bedje kwartslag draaien misschien helpt het wel,
je hoort het wel of het lukt
groetjes s boschma

s boschma

hallo
wat denk je het is al twee avonden stil na het in bed leggen. hoe? ik weet het niet we hebben wel het bedje van de muur afgehaald maar of dat het dus is. of dat ze nu zo langzamerhand doorkrijgt dat we haar er toch niet uit halen ik weet het niet. oja smiddags slaapt ze gewoon in haar eigen bedje en is het hetzelfde ritueel. ook huilen maar dan niet zo lang als savonds gelukkig ongeveer een minuutje of tien. dus so far so good zullen we maar zeggen

groet s boschma

s boschma

Wat goed zeg! Tof toch dat ze nu niet meer zo huilt voor het slapen gaan?!

Groetekes, Sje