Hey dames,
ik weet het even niet meer. Heb al mensen in de omgeving om raad gevraagd, maar krijg verschillende antwoorden.
Kevin is nu 6 maanden (ja, sprongentijd). Voorheen kon ik makkelijk 2 uurtjes met hem weggaan. Lekker in de kinderwagenbak en hij pakte dan ong 1/2 uurtje slaap. Was dan niet vervelend of jengelig als hij wakker werd.
Sinds 1 week wil hij hier niet meer inliggen, dan was het huilen en krijsen. Als ik hem er dan uit pakte was het goed. Dus dachten we: hij wil meer zien van de omgeving, dus we bouwen de kinderwagen om. Nu lukt het hem niet om in slaap te komen. Lukt hem in de maxicosi wel! Dus met als gevolg een overstuur jongetje en een gefrustreerde moeder. Dus ik pak hem dan op en ga naar huis met hem.
Dit vind ik natuurlijk wel jammer, want houd dit nu in dat ik niet meer met hem weg kan?? Sommige zeggen dus: gewoon laten huilen. Hij houd vanzelf wel op. Hier heb ik zo’n moeite mee. Ik zie dan iedereen naar me kijken ( verbeeld je je waarschijnlijk ook) en wordt er zelf kriebelig van.
Kan iemand mij raad geven. Wil namelijk wel graag met hem lekker naar buiten kunnen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Groetjes Monique