Huilen tijdens fles

dag dames, mijn kleine van 4 maanden huilt heel erg tijdens het voeden ik weet me er geen raad mee.

hij overstrekt zich enorm veel tijdens het voeden en loopt rood aan. weet soms niet wat ik ermee moet dus ben al naar een manueel therapeut geweest omdat ik dacht dat zijn kiss-syndroom nog niet over was maar ook de behandeling heeft niets geholpen. hij doet ook zo weinig laatste 2 weken huilt constant en kan zich niet alleen vermaken.

Wie herkent dit?

Geef je borst of fles?
En heeft hij geen spruw?
Mijn dochter huilde heel erg de laatste dagen tijdens de borstvoeding. Ik bleek te weinig te hebben. Er kwam niet uit wat ze verwachtte, en raakte gefrustreerd.
En nu huilt ze niet, maar draait haar hoofd steeds weg, ze bleek spruw te hebben. Ben nu 2 dagen aan de medicijnen en gaat al een stuk beter.

zoals er vermeld staat in de topic geef ik de fles…en ik zie geen witte vlekjes in zijn mond of ergens anders…ik word er letterlijk gek van het is al een week zo we zijn naar een manueel therapeut geweest omdat hij zich enorm overstrekt vooral tijdens drinken…en hij is abosluut niet meer tevreden na het drinken zijn hele schema is omgegooid hij slaapt daarentegen wel veel meer als normaal weet niet wat ik ermee moet! steeds huilen tijdens drinken en zo boos dat ie is echt zo zielig voor hem ik ga zo de huisarts maar bellen heb weinig reacties ontvangen zie ik het is doodvermoeiend en ik zie er gewoon tegenop om hem te voeden maar ik hoor het dan zo wel…

SOW HE, GOEIEMORGEN BOUKJE!!
Sorry hoor, helemaal overheen gelezen. Ik zal het er maar op houden dat het een lange dag voor me was.
Anyway, hoop dat je wijzer wordt bij de huisarts.
Succes

weet ik niet kon gister niet naar de ha ga zo straks kijken wat er uit komt…ben erg benieuwd het is nog niet over…hij huilt nog steeds als hij drinkt…heel gek maar kan maar niet raden wat het is…