Huilen tijdens borstvoeding

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of dit vaker voor komt en waar het door komt
mijn mannetje van 2weken huilt afentoe tijdens de borstvoeding dan drinkt hij wat en dan huilt hij opeens en drinkt dan weer en huilt dan weer drinkt weer waar door zou het komen? want bij mijn kleine meid heb ik dat niet mee gemaakt

Groetjes

Heb je wel genoeg melkproduktie? Kan zijn dat er niet genoeg melk vrij komt en dat dat hem frustreert.

Even die kleine man wegen voor en na de voeding dan kun je uitrekenen hoeveel cc hij gedronken heeft. En dan weet je snel genoeg of-ie wel genoeg binnen krijgt.

Groetekes, Sje

Hij doet het maar afentoe hij heeft pas geleden nog gegeten en ging het goed helemaal tevreden. hij is zelfs in korte tijd heel veel aan gekomen.
En hij plast zelfs elke pamper vol.

Groetjes

Heeft 'ie misschien last van spruw?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, dat zou het inderdaad ook nog kunnen zijn. Even mondje checken!

Groetekes, Sje

Mijn dochter deed dat ook. Eerst dachten we aan krampjes. Het was huilen, dus aanleggen, paar slokjes en weer huilen.
Nu achteraf denk ik zelf dat het oververmoeidheid was hier. Onze dochter was rustig tussen 18:00 uur en 01:00 uur wakker en moest maar in beweging blijven. Uiteindelijk zijn wij met 5 weken onze dochter gaan leren in haar eigen bedje zelf in slaap te vallen (wel op onze kamer) volgens een boekje die je leert dat zonder huilen te kunnen doen en toen was het hier over. Maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn. Meestal denkt met hierbij aan darmkrampjes, het darmstelsel van zo’n kleintje moet zich helemaal ontwikkelen en blijkbaar gaat dat met krampjes gepaard.
Hier was het dat dus achteraf niet, ook de anti-krampmiddeltjes deden hier niets.

Sterkte!
groetjes,
Wendy

Spruw is toch witten vlekjes/stipjes in de gehemelte? zoja ik zag ze gelukkig niet zitten
Hij doet het wel afentoe maar dan echt alleen 's avonds heeft hij 1 borst op en de tweede gaat hij dan drinken huilen drinken
het kan ook krampjes zijn dus. tja is voor mij nieuw zo’n reactie nooit mee gemaakt met onze kleine meid die had ook weleens krampjes maar reageerde niet zo op tijdens het voeden.

Groetjes

hoi hoi,

Spruw is niet altijd zichtbaar dus dat is lastig te zeggen. Ik heb heel veel baat bij een website voor borstvoedende mama’s" www.borstvoedingsforum.nl Daar kunnen ze je goed helpen en steunen als je het even moeilijk hebt. Tevens zijn er telefoonnummers te vinden van vrijwilligers van LLL en VBN.
Misschien heb je er iets aan!
groetjes,
Wendy

Ik heb de oplossing gevonden meneertje drinkte gewoon te gulzig en verslikte zich steeds en ging daarom huilen. ik ging eens heel goed kijken hoe hij beweegde en wat voor geluid hij maakte. ik hielt hem recht op en daarna bood ik weer aan toen ging het weer goed gelukkig.

maar bedankt allemaal voor de tips.

Groetjes