hoi
ik ben moeder van drie kinderen waarvan de twee oudste 6 en 4 jongens en de jongste 1( had ik laatst ook een vraagje over hier op ikkeben) een meisje. de middelste heb ik wat hulp bij nodig. die huilt zo vaak en echt om alles als ie thuis is. bij iemand anders hoor je hem niet en op school is ook geen probleem alleen hij is zo snel op zijn teentjes getrapt. er hoeft maar iets te gebeuren en meneer begint te huilen. hoort ie nee weer huilen, gek wordt je er van. in het begin was het nog veel erger nu al een stuk minder. maar moe wordt je er wel van. we proberen hem nu uit te leggen dat ie moet praten en niet meteen om alles moet gaan huilen, bv schoenen aan trekken dan lukt het niet dan hoor ik hem alweer piepen en zeg ik van je moet praten en niet piepen/huilen dat helpt je echt niet. het is op zich een heerlijk mannetje dat knuffelig is met mij alleen is er niks aan de hand maar met anderen of de aandacht verdelen dan huilt ie zo snel. gaat dit nog over ? is dit een tijdelijke fase misschien? iemand tips?
groet s boschma
s boschma