Huilen na de 7 uur fles

Mijn dochter van 9 weken heeft al sinds dat ze 3 weken is een probleem na de 7 uur fles. Na de 7 uur fles wil ze niet in haar bed slapen. Ze gaat altijd nadat ze 5 minuten in haar bed ligt huilen en houdt dan niet meer op tot de volgende fles. Ze slaapt soms om 10 uur en dan is ze voor de 11 uur fles niet wakker te krijgen.
Ik weet niet goed wat ik hier aan moet doen. Het is namelijk ook erg vervelend voor papa aangezien hij door de week zijn dochter alleen maar huilend ziet.
Natuurlijk is het niet erg als ze een keer huilt, dat mag best. Maar het lijkt een soort ritme geworden te zijn.
Heeft iemand tips???

het mooiste dat je kan worden ben jezelf!

Ik heb even nagekeken bij mijn zoontje en die had ook zijn huiluren in de avond, beetje rond die leeftijd. Eerst was het rond etenstijd en dat verschoof zich naar later en hier meestal rond 20.00 uur. Na de fles van 23.00 was het meestal wel goed. Ik denk dat dit bij jou dochtertje ook de “huiluurtjes” zijn. Niet leuk voor haar en voor jullie, maar wel een fase waar jullie doorheen moeten.

Gaat verder het slapen wel goed?

Als mijn zoontje erg van streek was geweest en na een aantal uren lekker sliep en toevallig was het dan zijn etenstijd dan liet ik hem altijd nog even slapen. Als hij honger had dan kwam hij echt wel.

Na de elf uur fles leggen we haar in bed en horen we haar niet meer tot half 8 in de ochtend.
We proberen haar iedere keer wel in bed te leggen om half 8 omdat we niet willen dat ze er aan went om op onze arm in slaap te vallen. Ook willen we niet dat ze er aan went om 's avonds beneden te slapen.
Maar het is fijn om te weten dat het waarschijnlijk maar een fase is!

het mooiste dat je kan worden ben jezelf!

hey hey

even een vraagje… Komt ze zelf voor de fles van 19u, of maak je haar wakker? Of geef je 't omdat het tijd zou zijn? Drinkt ze 'm wel goed leeg?
Anders zou ik zeggen… laat haar zelf bepalen wanneer ze die fles wil, misschien heeft ze daarna meer rust…?
Hopelijk is 't anders gewoon een (lang) huiluurtje(s) en gaat dat uiteindelijk vanzelf weer over .

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Mijn dochter had dit ook na de voorlaatste voeding (ze kreeg toen nog wel borstvoeding). Vaak had ze dan last van krampjes. Ik masseerde haar buikje dan vaak en gaf ook wel eens een babymassage. Daar werd ze ook rustig en loom van. Het kunnen idd ook huiluurtjes zijn en dit is ook een periode.

Veel succes en ik hoop dat het snel weer over gaat.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Je hoort wel vaak dat kindjes aan het begin van de avond hun huiluurtje hebben. Dat was hier ook zo. Altijd wel sneu voor de papa’s die uit hun werk komen.
Wij hebben dit ook gehad ( zoals alle kleintjes wel hun huiluurtjes hebben) en wij hielden Jack dan gewoon bij ons vaak. Dan was hij rustig, en sliep hij soms lekker bij ons beneden in een warme doek op schoot. De rest van zijn slaapjes deed hij gewoon in bed dus van gewenning was geen sprake. Daarnaast kun je een kindje van deze leeftijd echt niet verwennen en het enige wat ze willen is bij papa en mama zijn! Wij hebben daar aan toegegeven, en het heeft zich vanzelf opgelost.

Groetjes van Christa

Ik hoorde van een vriendin dat het ook een idee kan zijn om de tijden van de voedingen te veranderen.
Ze krijgt nu 07.00 / 11.00 / 15.00 / 19.00 / 23.00

De fles van 07.00 uur is altijd lastig en moet ik haar wakker maken. Sommige flessen overdag zijn zo op terwijl ze het ook zo weer een beetje laat staan.
Ze krijgt 150 cc en 1x 180 cc.

Ik vind het erg lastig om het schema om te gooien. Ze slaapt zo lekker door en dat wil ik eigenlijk wel zo houden…

Lilypie First Birthday tickers

mirte had haar huiluurtje ook rond de klok van 19.00 uur.
we lieten haar gewoon eventjes doen. dat is om prikkels te verwerken.
maar ik zie dat ze 9 weken is dus ook hier sprongentijd!
tussen week 7-10 sprongetje!!!
Dat kan ook de boosdoener zijn!

succes

Groetjes Gytha

Ben vandaag gestopt met NutriTon. En wonder boven wonder ligt ze nu in haar bed op haar kamer in het donker te slapen… al een uur… ben benieuwd hoe lang het duurt! Hoop dat dit het was en dat we een stapje verder zijn

[img]http://lb1f.lilypie.com/9NrYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Dylano heeft 4 maanden op de bank geslapen na zijn fles van 7 uur, kreeg je indd ook niet naar bed. Wel op de arm slapen en op de bank als ik erbij zat, Heb er nooit en punt van gemaakt want verder sliep hij wel goed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik had het niet moeten zeggen… hoor weer gebrul van boven!!!
Na 4 maanden ging het goed???

[img]http://lb1f.lilypie.com/9NrYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />