Huilen met wandelen

Hallo allemaal

Ik ben voor het eerst op dit forum, wel lees ik het vaak omdat er zoveel herkenbare situaties zijn.
Mijn zoontje is bijna 17 weken. Een lief en tevreden mannetje wat veel lacht. Waar we wel problemen mee hebben is het slapen, dat loopt niet echt prettig vanaf dat hij ongeveer 6 weken is.
Waar ik de laatste tijd erg moedeloos van wordt is het wandelen. Het lijkt wel of hij dit niet leuk vindt. Vaak begint hij al te huilen als hij in de wandelwagen gelegd wordt en anders is het wel als ik net op weg ben. Soms zelfs krijsen. Er zijn momenten dat ik echt weg moet, als ik bijv mijn dochter naar/ van school moet brengen/ halen. Natuurlijk wil ik ook wel eens even een boodschap doen, of gewoon eventjes een frisse neus halen. Ik doe dit eigenlijk altijd in zijn wakkere tijd, want slapen in zijn wagen is ook niet echt zijn ding.

Alvast bedankt,
Wennie
Ik heb geprobeerd of hij het fijner in de maxi cosi vindt zodat hij wat meer ziet, dit lijkt iets te helpen.

Heeft iemand dezelfde ervaring of heeft iemand tips?

oh wat vervelend … meestal is het juist als ze huilen dat ze dan van het wandelen rustiger worden… zodat je uiteindelijk hele km’s ga afleggen (omdat meneer dan tevreden is)…

heb dit eerlijk gezegd nog nooit gehoord wel las ik pas ergens dat het belangrijk is dat kinderen hun mama kunnen zien als je met ze ga lopen… dus net wat jij doe met maxicosi is al een idee… hij wil meer om zich heen kijken dan dat liggen in de wandelwagen misschien?

succes ermee

hoi,

lieke heeft dit ook gehad op die leeftijd!

ze vond het maar niks in die bak en het was huilen/krijsen geblazen.
maxi cosie vondt ze wel beter kon ze wat rondkijken dacht ik.
later wagen omgebouwd tot buggy en probleem was over!
slapen deed ze ook noit in wandelwagen. ze moest gewoon in haar bedje!
weet hoe vervelend het is! je kunt het eens proberen met maxi cosi

succes groetjes gytha

Hoi hoi
Je hebt ook van die buikdraagstoel/zakken. Zo ligt ie tegen je aan tijdens lopen en kan het zijn dat ie in slaapvalt door jou lopen. Misschien vindt ie dat wel leuk. Of als het niet zo koud is buiten de kap van de kinderwagen omlaag doen zodat hijnaar de lucht en bomen kan kijken. groetjes chantal

Chantal

Een buikdrager heb ik al geprobeerd, zodra ik hem erin hijs, gaat ie al huilen. Net consultatieburo aan de lijn gehad en adviseerde toch om het in de wandelwagen te proberen ook al is hij pas 17 weken. Ik vind het vervelend als ik hem of hij mij niet meer kan zien, maar als de wereld leuker is om naar te kijken, wie weet.

Hoi,

Als je de wandelwagen maar in een goede ligstand kan zetten en je hem in een zak warm kan houden zie ik niet in waarom het niet kan inderdaad. en vanaf 4 maanden mogen ze ook al langer zitten. Dus zeker het proberen waard

groetjes

lon106

enorm bedankt voor jullie reacties

Een vriendin van mij had dit ook met haar kleine. Toen heeft ze een grotere bak gekocht… bleek dat ie de kleine ruimte niet prettig vond.
En misschien kun je de bak / maxi-cosi kren, zodat er naar jou gekeken wordt, of juist de andere kant op??

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt!

Groetjessss Evelien
Moeder van Jayson (30-06-08)

Je kan ook de maxicosi in de reiswieg zetten van de kinderwagen met het gezicht naar je toe. Rond 17 weken dacht ik ongeveer ging nina ook voor het eerst in de buggyv toen. Het leek als of er een wereld voor haar open ging ze had opeens zoveel te zien! groetjes chantal

Chantal

hej Mij babytje is 3 en een halfe maand zij heeft er ook last van in de wandelwagen ook niet slapen best vervelend als ze namelijk moe word gaat ze huilen. De maxi-cosi gaat het iets beter. Maar erg een dagje winkelen word best moelijk zo. Veel succes nog verder mischien als onze babys wat ouder zijn en in de buggi kunnen gaat het beter.
groetjes tanja

beste wennie

mijn dochter vond het ook nooit leuk om in de kinderwagen bak te liggen ,
ze ging ook vroeg in de zit stand niet te hoog maar toch dat ze kon kijken
naar de dingen om haar heen .

nu ze twee is wil ze liever lopen dan in de kinderwagen dat is dus ook vaak vechten met haar op bepaalde tijden dat ze echt niet kan lopen omdat ik ergens naar toe moet.
naar de winkels en opa en oma loop ik wel met haar .

ik zou hem dus ook gewoon in de maxi cosi leggen hoor.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Het is al weer een paar keer heel goed gegaan, gelukkig maar. Hij ligt/ zit nu in de maxi cosi. Hopen dat het goed blijft gaan.