Huilen in slaap?!

Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen huilt Tygo in zijn slaap. Het is geen jammeren maar echt huilen. Net weer hij lag er net een half uur in hoor ik hem huilen, even aangekeken en het ging van heel hard naar stil en vervolgens weer heel hard. Ik naar boven om te kijken, ligt hij met zijn ogen dicht met zijn hoofdje te schudden en te huilen. Zij gezicht was rood gevlekt (heeft hij altijd als hij moet huilen) en tranen op zijn wangen.
Toen ik mijn hand op zijn hoofdje legde deed hij zijn oogjes open en begon te lachen!!
Wat moet ik nou doen de volgende keer?? Toch laten liggen maar??
Het is pas een paar keer voorgekomen altijd overdag in de middag…

Herkent iemand dit misschien??

Hoe oud is 'ie? Het lijkt erop dat hij dan aan het dromen is. Even naar hem toe gaan, een aaitje en een kusje geven en dan zal 'ie snel wel weer rustig worden. Maak hem niet wakker, want hij slaapt gewoon nog en zal gewoon weer verder slapen als 'ie gesust is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hij is 6,5 maand oud. Dromen ze dan al?? Als het weer gebeurt laat ik hem idd liggen want ik had hem eruit gehaald waardoor hij een beetje van slag was…

Ja hoor, dan dromen ze al. Dingen verwerken die ze hebben meegemaakt. Lekker laten liggen inderdaad, hij voelt wel dat je er bent als je hem gewoon even een aaitje geeft over z’n bolletje.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Danique heeft dat ook een hele poos gedaan, kwam er ook achter dat ze het na een drukke dag nog erger had als anders. Het is vaak wel even schrikken, als je die babyfoon ineens uit ziet slaan. Maar zoals Mriek zegt, door te dromen verwerken ze de dingen die ze hebben meegemaakt of gezien.

Ik denk dat het beter is om hem te laten liggen. Muriel is een maand jonger en soms horen we haar ook even heel hard huilen daarna is het weer stil net als je op het punt staat om even te gaan kijken. Maar dat duurt dus niet zo heel lang. Ze heeft het regelmatig om 6 uur s morgens. Ik ben al eens uit bed gegaan en had een fles gemaakt kom ik boven lag ze prins heerlijk te slapen. Word er dus wel regelmatig wakker van om 6 uur maar draai me nu gelijk weer om.

Ok bedankt meiden!! Hij zag er wel een beetje zielig uit, maar ik ga hem de volgende keer toch maar laten liggen. Hij heeft het nu niet meer gehad, maar is vrij en za heel ziek geweest met 40 graden koorts dus hij sliep de hele dag…

Groetjes

Ach gossie. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker