Huilen in de auto

hoi allemaal,

Lieke huilt steeds in de auto, lijkt wel of ze het niet fijn vindt.
Ze heeft het dan niet warm ofzo.
Het ligt ook niet aan de maxicosi want als ze daar thuis in zit is dat geen probleem, maar zodra we gaan rijden is het huilen.

Is dit herkenbaar voor iemand??
en wat kan ik eraan gaan doen?? Meer gaan auto rijden met haar ofzo??

groetjes Gytha

Toen Julian nog heel klein was deed hij dat ook. We hadden ook geen idee waarom. Het is vanzelf weer over gegaan, na hoeveel tijd ofzo weet ik alleen niet meer.

gr Sandra

oooo Wat vervelden zeg!!!

Heb je al met een leuke kinder CD geprobeert??? Ik bedoel, tijdens het rijden een leuke kinderliedje draaien.
We hebben ook een leuke CD met allemaal leuke kinder liedjes. Vind ons kleine geweeeelldig!!!
Ze word er meteen stil van en hoort hoe de kindjes zingen. Echt leukkk…

Misschien helpt het??? Veel succes!!

Hoi Gytha,

Zoë had dit toen ze klein was en wat langer in de auto moest ook weleens. De oorzaak was meestal dat de zon op haar gezichtje stond of dat ze moe was maar ze valt moeilijk in slaap in de auto. Ook groeide ze heel snel uit de stoelverkleiner in de Maxicosi dus zat ze wat ongelukkig, ik heb dat ding er al heel snel uitgehaald.
Ik zette meestal de autoradio uit en ging zelf liedjes voor haar zitten zingen dat werkte meestal goed. Bij ong. 3,5 maand was het over, nu huilt ze niet meer in de auto.

Groetjes,
Inge

hoi Inge,
stoelverkleiner is er al uit, hier zat ze inderdaad ongelukkig in.
Lijkt ook of ze niet kan slapen in de auto, want als ze thuis is en ik laat haar even in de maxi cosie zitten valt ze in slaap.

ook heb ik al zonnen schermen in de auto.
hopelijk is het snel over. misschien de radio uitzetten dit is nog een tip ja zullen we eens proberen.

als iemand nog meer tips heeft zijn welkom

groetjes Gytha

Misschien een rare suggestie hoor… Maar kan ze geen hekel hebben aan achteruit rijden?