Hoi allemaal,
Ik heb dringend advies nodig van jullie mede-mama’s.
Ik zal even bij het begin beginnen:
2 weken geleden is Meike ziek geworden ze bleek een virusinfectie op de luchtwegen te hebben. Het ging langzamerhand beter, maar afgelopen vrijdag was het weer raak! Koorts, weer helemaal dicht. Toch maar weer even naar de huisarts geweest. Volgens haar weer een verkoudheidsvirus, maar de longen waren schoon en ook haar oortjes en keel zagen er goed uit, advies: het moet vanzelf overgaan. Maar nu zit ik al vanaf het weekend met Meike die de hele dag huilt huilt en nog eens huilt. Zodra ze wakker wordt begint ze al met huilen, ze is eigenlijk alleen stil als ze haar fles krijgt of als je haar rond draagt, of als je haar voor de tv zet met de dvd van Bumba, dan lacht ze.
Wat zou er met haar aan de hand zijn?? We worden er een beetje moedeloos van al dat huilen. Ze was altijd een vrolijke lieve meid maar daar zien we weinig meer van de laatste week. We blijven maar malen, zouden het tandjes kunnen zijn want ze kwijlt en bijt ook heel veel, misschien verlatingsangst? Of zit ze misschien midden in een sprong???
Wie heeft er raad?
Oja Meike is nu 7 maanden
Groetjes van een radeloze mama
Gewijzigd door - DaniMeike op 30 Sep 2009 12:58:55