Huilen, huilen en nog eens huilen

Julian zit overduidelijk in de 46 weken-sprong. Maar oh wat lastig weer. Hij wil overdag gewoon NIET slapen! Pff en maar huilen… Nadeel is dat ie nu gelijk gaat zitten of staan en daardoor dus niet vanzelf in slaap valt door het huilen. 's Nachts gaat het wel goed gelukkig… maar ja, wat wil je, als je de hele dag amper hebt geslapen.
Op mijn werkdagen is hij bij opa en oma en daar slaapt ie 's ochtends 2 uur en 's middags 1.5 uur!! Hoe dat nou weer komt???

Vermoeiend hè, die sprongen!

Hoe herkenbaar dat ze bij opa en oma wel goed slapen 's ochtends en 's middags. Danielle doet dat ook, maar thuis en bij het kinderdagverblijf maar vaak een half uurtje.

succes met het sprongetje

Danielle is geboren op 7-1-2010

o hier is hij ook net begonnen!! Ik heb nu echt zo’n jengelkind! Heel gezellig. Begint gewoon ineens luidkeels te krijsen om niks. Ik lach er dan ook maar gewoon mee en negeer hem. Eergisterennacht was ook ellende, maar vannacht 12,5 geslapen zonder te huilen. Morgen gaat hij gelukkig weer een nachtje naar oma. Ach gelukkig weten we inmiddels dat het tijdelijk is.

22-12-2009 colin geboren

Ja gelukkig is uit ervaring gebleken dat het van redelijk korte duur is. Hier 's nachts dus ook heerlijk (gelijk afkloppen!)
Dit weekend gaat hij ook een nachtje naar opa en oma en gaan wij lekker uit eten en weer eens een avondje stappen! Fijn dat het op die manier kan, je laadt zo zelf ook weer wat op! (mits je het niet al te laat maakt haha)

lekker hoor avondje weg en kind bij opa en oma!! Colin gaat van morgen tot zondag ook naar oma en opa. Heerlijk 2 agen uitslapen en de hele dag lekker tutten! Vannacht was hier helemaal drama! Hij was van 12 tot 3 wakker en ging gewoon niet slapen. We hebben alles geprobeerd, bij ons in bed, maar hij hield zijn ogen open en bleef met zijn armpjes klooien. Weer terug in zijn bed, maar toen was het krijsen. Dat bleef hij doen dus toen maar weer bij ons. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem in zijn eigen bed heb gedaan en gezegd dat ik niet meer terug kwam. Toen sliep hij uiteindelijk en gelukkig ook tot 9.30! Hopelijk slaapt hij vanncht wel goed, want papa heeft een optreden dus ben alleen.

Geniet van je stapavondje en ik duim mee dat onze kindjes snel door deze sprong heen zijn!!

22-12-2009 colin geboren

Aaaah wat een zware nacht hebben jullie gehad! Wel fijn dat ie dan uitslaapt tot 9.30u! Heeft ie dan tussendoor melk gehad of zo? Want anders is het wel heeeeeel bijzonder!
Hier gisterenavond voor het eerst zónder melkfles(je) naar bed gegaan. Hij heeft het klokje rond geslapen: van 19u tot 7u!
Overdag nog niet veel beter, maar ja. tis hopelijk van korte duur!
(duimen!!)

Herkenbaar dat hij bij opa en oma wel slaapt. Heeft er mee te maken dat hij zich thuis het veiligst voelt en dat hij dan ook durft te laten zien dat hij zich niet zo goed voelt door de sprong. Bij anderen doen ze dat niet zo snel. Mijn zoon was tijdens de sprongen thuis een draakje en bij de gastouder een engeltje.
Ik maakte er nooit zoveel problemen van als Rens niet wilde slapen overdag. Ik legde hem wel op de normale tijd op bed, maar als hij na een half uurtje nog niet sliep haalde ik hem er gewoon uit. Dan wist ik zeker dat hij toch niet zo gaan slapen. Het is hier altijd vanzelf weer overgegaan. Daarna ging hij wel weer gewoon slapen. Het zou ook zo kunnen zijn dat hij er aan toe is om maar een slaapje per dag te doen.

groetjes Ramona

Nee, hij heeft niet gedronken 's nachts, vond het ook raar! Hij heeft de fles om 19.00 gehad en de volgende dus pas weer om 9.30. Ik had ook verwacht dat hij gewone tijd zou komen, maar gelukkig heeft hij ons iets langer laten slapen. Vannacht trouwens weer van 19.00 tot 8.00 geslapen gelukkig.
Overdag interesseert mij ook niet zo. Ik ben gisteren de hele dag met hem weg geweest dus hij heeft 2x in de wagen geslapen. Maar wel af en toe heel erg huilerig. Ik ging woensdag winkelen met mijn zus en hij was helemaal overstuur toen ik wegging. En als ik hem op de grond zet begint hij nu ook vaak te huilen. Hij wordt ook erg eenkennig. Maar komt goed. Ik negeer hem gewoon als hij zo doet.

22-12-2009 colin geboren