het is nu bijna 22.30 en mijn mannetje slaapt nog niet, hij huilt en schreeuwd hartverscheurend in zijn bedje.
Niets helpt en is ontroostbaar, eventjes is hij stil als hij tegen me aanligt maar dat is maar kort.
Hij hij huilt nooit als hij naar bed moet.
Hij is de laatste dagen uit zijn doen, ik denk het 15 maanden sprongetje en hij heeft last van een doorkomende kies.
Ik weet me even geen raad meer.
Huilen .... hartverscheurend en niet te troosten
Wat is dat zielig he als ze zo uit hun doen zijn. Kan me voorstellen dat je er even geen raad mee weet.
Je kan ook eigenlijk niets doen, ja ervoor hem zijn en hem troosten waar mogelijk. Dit is echt weer iets waar ze even doorheen moeten en dan is het fijn voor ze als mama in de buurt is.
Sterkte ermee
ik had hem eerder vanavond even mee genomen naar ons bed, in de hoop dat hij daar tegen me aan in slaap zou vallen maar hij ging alleen maar keten en over me heen kruipen.
Dus weer naar bedje gedaan en daar weer gillen MMAAAMA !!!
maar hij slaapt nu gelukkig, morgen weer vroeg op dan gaat hij naar het KDV.
Ik heb gelezen dat de 15 maanden sprong het heftigste is van alle sprongetjes.
Ik hoop maar dat hij vannacht doorslaapt
ja dat is heel rot! ik weet ook hoe het voelt
ik zou gewoon een pcm geven voor de zekerheid
haal m liever niet uit bed maar blijf bij m staan houdt zijn handje vast zing wat ofzo.
Rico had het ook het hele weekend en ik ben gewoon bij m gebleven totdat ie heel moe was. heb zijn hand vastgehouden en zn bedje zodat hij vertrouwen kreeg dat ik er voor m was.
toen ie moe genoeg was ging ik en toen ging hij ook rustig slapen.
nu is het al niet meer nodig dat ik bij m blijf dus het is geen gewenning voor zo’n ukje