Huilen bij afscheid

pffffffffffff dacht dat ik dit niet meer zou krijgen,maar het gebeurd toch wel steeds vaker,dat kaitlyn huilend achter moet laten op school pfffff dan krijg je het toch wel weer moeilijk hoor en loop je zelf ook met een traan naar buiten.

ze wil alleen nog maar bij mij zijn of bij papa

soms word ze smorgens wakker als ze hans hoort en dan huilen dat hij niet weg mag
pffffff zo moeilijk en ook voor hans die gaat weer met een rot gevoel naar zijn werk natuurlijk.

maar wat kan dat zijn he,we zitten al te gissen zelfs de juf begrijp er niks van

we hebben al gevraagd of er wat gebeurd is op school,dat iemand haar pest of dat ze de wisseling van de juffen niet aan kan,maar nee ze wil bij mij zijn of bij papa

hoop dat het snel over is want ik vind het niet leuk voor haar en minder voor ons want je gaat met een rot gevoel naar huis en lijk of de tijd dan stil staat eer je ze mag halen.

herkent iemand dit

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oef, ik herken het natuurlijk wel degelijk omdat Stephan het ook zo verschrikkelijk heeft gehad op de peuterspeelzaal destijds (weet je vast nog wel heeft maanden geduurd )

Maar ik herken het niet van nu.
Ik bedoel: Stephan heeft er nu gelukkig geen last van.

Wel vervelend hoor, zowel voor Kaitlyn als voor jullie zelf
Je zou inderdaad denken dat er iets aan de hand is, dat er een reden is waarom ze opeens zo aan jullie hangt…
Moeilijk zeg…
Kan alleen maar hopen dat het gauw weer over is!
Sterkte meis! Er is bijna niks ellendiger dan weglopen bij je meisje als ze zo huilt

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ja dat weet ik nog bieb,maar dat hadden wij dus ook bij dylan die heeft het gehad van de psz tot einde groep 1,groep 2 werd het minder,maar daar groei je in mee dat huilen,maar nu ineens van uit het niks huilen,ik weet me geen raad gewoon

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ogossie meiske toch, gebeurt er teveel. ziek zijn wat ze toch vaak is heeft er misschien mee te maken. doe haar maar een dikke knuffel van ons!

groetjes Kim, mama van

en

ja dat vermoeden heb ik dus ook kim,maarja probeer dat maar uit een 5 jarige te krijgen

morgen ga ik de arts bellen ben namelijk wel beetje pist omdat ze vorige week niet terug gebeld heb

maar hoop dat ik er snel achter komt hoor is zo zielig he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ach gut toch!!
Ja, misschien door de vele ziekte!!
Vertel je hoe het morgen gaat??
Heel veel kusjes:

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

vanmorgen weer hulen toen ze de deur dicht hoorde gaan omdat papa ging werken pfffffff,dacht ga er niet heen ff kijken wat er gebeurd,maar dan piept ze wil papa,papa mag niet weg,zo sneu ff erheen gegaan en ff gepraat en ze is weer verder gaan slapen.

naar school ging goed,vriendinnetje wouw afspreken normaal zegt ze gelijk jaaaaa leuk en nu weet ik nog niet…

in de klas ging het goed ff boekje lezen,toen we klaar waren kusje en ik liep weg en ja hoor achter me aan nog meer kusjes oke dan nog 1 dan zitten want de juf wilt beginnen…ik loop weg en ja hoor begon ze weer te huilen pfffffff

ik hoop toch stiekum dat dit snel over is want pffff houd het zelf ook niet droog hoor op deze manier.

morgen heeft ze partijtje gelijk mee uit school,geef de moeder alvast me te.nr. want zie de bui al hangen,spreek met dylan af dat ik niet bij school sta maar ergens op een hoek,die neemt 4 vriendjes mee namelijk en laat ik dit keer maar niet alleen naar huis komen…want als kaitlyn me ziet gaat ze niet mee en dat vind ik sneu voor de jarige.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wat een gedoe hè
Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt
En ook zo sneu voor Kaitlyn…
Ik hoop echt dat je achter de oorzaak komt of dat het gewoon heel gauw weer "overwaait"
Slim trouwens om niet in het zicht te gaan staan morgen.
Wat zegt de juf er nou verder over? Duurt het bijv. lang voordat ze weer stil is in de klas?

Gewijzigd door - Bieb op 14 Mar 2006 10:00:02

de juf zegt dat het nog geen 5 minuutjes duurt,maar zelf vind ze ook raar hoe kaitlyn nu is,want ze zegt zelf dat kaitlyn weer helemaal bloeide in de klas en toch voor haar doen energie had

gaat het vanmiddag ff uit proberen met dylan dat hij eens vraagt,misschien dat ze wat los laat dan alleen maar dat ze bij ons wilt zijn.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja, wie weet zegt ze tegen Dylan wat meer…
'T komt inderdaad een beetje vreemd over, dat ze er “zomaar opeens” zo’n last van heeft.
Is er soms iets of iemand onlangs overleden ofzo? Dat ze bang is dat jullie ook doodgaan en dat ze daarom liever niet bij jullie weggaat?
Ik roep maar wat hoor…

nee niemand gelukkig die dood is gegaan,dat is het vreemde juist,ook niks gebeurd in de omgevening ook niks veranderd,wij gissen ook

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Voor hetzelfde geld heeft ze het in een “onschuldig” tv-programma gezien ofzo, dat er iemand dood ging of weg ging…
En misschien heeft ze zich dat wel aangetrokken.
Je weet het nooit, kids kunnen soms van iets “kleins” al van hun stuk zijn omdat ze nog niet alles kunnen relativeren.
Ik hoop voor je dat Dylan wat wijzer wordt van zijn zusje.

hij heeft het geprobeerd maar omdat opa en oma er waren zei ze nog niks

me moeder had er gehaald en ze zei ik heb niet gehuild hoor,dus je hoef niks te vragen aan mama,dondersteen he

maarja ze had wel gehuild dus ook gelijk opa vragen waarom maar nee ze zegt niks

en wat je zegt misschien onbewust op tv gezien

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ach zeg,
is niet niks om er achter te komen heh!!!

Groetjes Mariska

nee,zelfs net een onderonsje met papa en ze zegt niks

word er zelf nu verdrietig van hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ach ja… En met Dylan werkt het ook niet???
Misschien moet je haar een vertrouwt knuffeltje meegeven naar school!!

Groetjes Mariska

quote:

Misschien moet je haar een vertrouwt knuffeltje meegeven naar school!!

dat mag dus niet van de ene juf,alleen met speelgoed dag stom he,en als ze hem mee neemt dan moet ik hem mee naar huis nemen of het moet in de bewaar mand

maar ik heb nog wel ergens een kleintje die doe ik dan wel in haar broekzak hihiihh

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Je hebt van die sleutelhangertjes waar foto`s inkunnen, doe er eentje van pappa aan de ene kant en eentje van mamma aan de andere kant, maak hem aan dr broek of zo en dan heeft ze jullie altijd bij zich.

ja! ik zou al het mogelijke even proberen Bianca!!
Enne… wat een rare juf heeft Kaitlyn zeg!! Poepoe.

Groetjes Mariska

heee assie dat is een leuk idee,ga dat ook eens proberen

en mariska ja erg he,1tje van de oude stempel denk ik dan maar,kan herinneren dat dylan elke dag wel wat mee nam om te late zien en mocht dan in de groep verteld worden

kaitlyn had een keer haar pop bij haar pfffff je had er horen zeggen zeg,je weet dat dat niet mag,geef maar aan mama mee,nou liep ik met babyborn over straat grrrr

maar goed,vanmorgen weer traantje en ze wil maar bij me zijn,hoop dta het wel goed gaat want ze gaat uit school naar partijtje dus ben benieuwd

Bianca,Dylan & Kaitlyn