Huilbaby


#1

Beste meelezers,

Welke moeder herkent zich in hetvolgende; Mijn dochter is nu ongeveer 10 weken jong en slaapt overdag erg weinig. Na 30 minuten slapen wordt ze weer huilend wakker. Vreemd genoeg slaapt ze s'avond en vooral snachts goed en kan ik ze zonder problemen na de voeding in bed leggen. Echter overdag kost ze mij zoveel energie dat en ben ik er vrijwel continu mee bezig, als ik ze niet bezighoud met wiegen, rondlopen, praten etc. etc. heb ik overdag een baby die vrijwel continu aan het huilen is. Heeft iemand tips, dan hoor ik ze graag.

bedankt, Linda  


#2

hoi Linda,

mijn dochtertje wilde overdag eigenlijk ook nagenoeg niet slapen, snachts sliep ze prima. ik heb daarom voor haar een puckababy gekocht, misschien heb je er wel eens van gehoord. dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als inbakenen alleen gaat het hier om een soort slaapzakje waar ze ook met de armen inzitten en hebben hierdoor nog wel een beetje bewegingsvrijheid. het heeft me 50 euro gekocht maar ik gebruik hem nu zo'n 3 weken en het is me het geld al dubbel en dwars waard geweest. mijn dochter is nu 11 weken en slaapt over het algemeen heel goed. naar mijn idee een beetje te veel maar jah dat is per baby ook weer verschillend. de puchababy kun je via internet bestellen dan moet je naar de site ( via google ) en daar staan ook winkels op waar je hem kunt verkrijgen. als je besluit dit te gaan doen zou je het me dan willen laten weten, ik ben dan natuurljk heel benieuwd naar je ervaring. groetjes wendy