Huil en lach vraagje

ik heb weer iets hoor en ik blijf me afvragen hoe dit kan.

zoals ieder kind kan mijn zoon enorm driftig worden
zoals bijv vannacht hi wou om middernacht bij mij in bed kruipen nou daar had ik geen zin in want hij slaapt al ruim een week prioma in zijn eige bed.
gevolg driftbui wou niks drinken en mama mocht ook niet even naast hem liggen wat we wel vaker doen als hij even wakker word.
iig hij werd dus driftig dus ik leg hem in zijn bed en loop weg en doe de deur dicht nou je raad het al hij sprong gelijk zijn bed uit iig dat gebeurde een keer of 10 achterelkaar en de laatste keer dat ik hem gillend in bed legde stopt hij met schreeuwen tovert de mooiste lach op zijn gezicht en vraagt poeslief of ik even bij hem wilde liggen.

Hoe kan dit hij krijgt niet zijn zin , die krijgt mama, en toch is de driftbui als sneeuw voor de zon verdwenen.

en dit gebeurd heel vaak direct na een driftbui om welke reden dan ook

before you judge me, try hard to love me

ik snap je,
een driftbui komt net als een niesbui.
maar het stopt ook ineens net als een niesbui.
snapje wat ik bedoel te zeggen?
als een driftbui stopt stopt het ook echt en is hij ook gewoon weer zoals hij normaal is.
hij beseft dat er iets is gebeurd wat hij niet in de hand had en wil dat ook liever niet natuurlijk. het is voor hem ook beangstigend dat hij een driftbui krijgt! als dat gevoel dan weg is (van het driften) dan is hij blij dat hij zich weer normaal voelt.
ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt. het is in ieder geval heel erg herkenbaar!

gek he, die kleine mormels. Maar ik denk dat die kleine ineens door heeft dat het niet gaat werken, dat mama dus wint en dan maar besluit weer gewoon zijn lieve gezicht op te zetten. Zo hebben jullie er uiteindelijk allebei meer vrede mee en kunnen jullie weer op normale voet verder gaan.
Waar wij achter gekomen zijn is dat als Joey een driftbui heeft en we gaan hardop tot 10 tellen, dan is die bui vaak bij 4 al over. Hij begint dan te lachen en is het weer vergeten. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt, maar hij is dan afgeleid van hetgeen waar hij zo driftig om werd en is ineens met andere dingen bezig. Misschien help het bij die kleine van jou ook?
En verder denk ik dat je het goed doet hoor, volhouden zo weet hij dat er niet met mama te sollen is.

Lfs

Sorry, ik moest stiekem wel een beetje lachen. Het is ook zo herkenbaar. Waarom krijg je toch niet gewoon de gebruiksaanwijzing erbij hè?
Ik denk dat ze op deze leeftijd gewoon op allerlei manieren vanalles uitproberen. Helpt boos worden niet? Dan maar het charmeoffensief inzetten

[url=http://www.TickerFactory.com/]

mama van rico dat is precies wat ik bedoel!en ik begrijp je uitleg uitstekend
pff waarom kan ik het nooit zo goed verwoorden!?

wieb afleiden werkt hier avenrechts daar word hij helaas alleen nog maar bozer om negeren is hier het enige wat werkt dus ik legde hem gister ook steeds in bed zonder iets tegen hem te zeggen

maar het komt in ieder geval vaker voor hahah

Ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen.
Ben je bij hem gaan liggen?
En is hij weer gaan slapen?

Ik persoonlijk herken dit gedrag niet. Volgens mij is Jack toch een mildere peuterpuber ( of het komt nog; help!! )
Ik weet ook niet wat goed is om te doen in zo’n situatie. Goed in elk geval dat je voet bij stuk hield en hem op zijn eigen kamer hield!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja ik ben even naast hem gaan liggen en toen ik weg wilde gaan keek hij me aan dus ik dacht we beginnen weer opnieuw maar nee hij bleef nu gewoon liggen en viel zelf weer in slaap

geloof me als ik zeg dat mijn twee oudste echt geen pp hebben gehad of iig in super milde vorm dan zo mild dat ik het me niet kan herinneren !! ik denk dat het me daarom zo zwaar valt en af en toe denk waarom niet gestopt na de tweede hahaha (denk ik alleen tijdens zo bui heel af en toe hoor zo hem natuurlijk nooit kunnen missen, maar een behangetje zou wel makkelijk zijn hahah)