@Sandra: HAHA snowboots heb ik nu al, en we hebben ook al een houten slee met zitje gekocht want daar was ik dus vorig jr te laat mee
Ik draag wel wat onder mijn broek want mijn spieren kunnen elke vorm van kou niet hebben eigenlijk, en als we b.v. gaan sleeen beweegt rico ook niet dus dan is een warme maillot wel zo prettig.
@Woezel: mag ik even vragen wat je bedoeld met de slaapkamer? had het namelijk in dit topic daar niet over gehad, maar je hebt wel gelijk hoor heb wel warmere kleding voor in bed en een warmer dekbed![]()
en ja waarom…omdat het en veel energiezuiniger is en verwarmingslucht is helemaal niet gezond, niet voor ons en niet voor een kind. ik krijg al hoofdpijn als de verwarming een kwartier aanstaat, en zelfs met bakjes aan de verwarming wordt ik er niet vrolijker op. als baby zeiden ze al: liever een kruikje in bed leggen dan de verwarming aan, is niet goed voor een jonge baby en dat heb ik erin gehouden. ik was trouwens nog niet bij de lidl geweest, bedenk ik me nu ineens, wel dom want daar was het vast niet zo duur!
Gewijzigd door - MamavanRico op 29 Oct 2011 12:37:04