Horror creche, getver, misselijkmakend

Peuters moeten braaksel eten op horror-crèche NEUENSALZ - Leidsters van een kinderdagverblijf blijken peuters te hebben gedwongen hun eigen braaksel op te eten. Ook werden de kinderen met uitwerpselen besmeurd en werden hun monden afgeplakt.

Achter de deuren van het kinderdagverblijf het Lieveheersbeestje in Neuensalz (Sachsen), gevestigd in een idyllisch ogende witte villa, speelden zich de meest vreselijke gebeurtenissen af.

Twee leidsters, Ramona R. (53) en Ilona S. (48), zouden de 1- tot 3-jarige kinderen lange tijd vernederd en mishandeld hebben. Deze week moest het tweetal zich voor de rechter verantwoorden.

De dames vielen door de mond toen er twee invalkrachten in het kinderdagverblijf kwamen werken. Zij zagen hoe een meisje tape over haar mond kreeg geplakt omdat het dan ‘zo lekker rustig was’

Invalkracht Katrin S. (39) vertelde hoe ze een jongen met natte haren zag zitten. Ramona R. legde uit dat de jongen in zijn broek had gepoept en dat ze zijn eigen uitwerpselen in zijn gezicht had uitgesmeerd om hem dit af te leren. Ze had zijn gezicht daarna met veel water weer schoongemaakt.

„Ook schreeuwende ze de hele dag tegen de kinderen. Als ze huilden mocht niemand ze troosten", verklaart S. Ze stapte naar de leiding van de crèche, maar daar kwam niemand in actie.

Ook de dagelijkse lunch verliep niet echt gezellig. “De leidsters hielden de monden van de kinderen dicht tot ze het eten hadden doorgeslikt. De kinderen huilden dan altijd vreselijk. Vijf van de 13 peuters werden onder dwang gevoerd”, aldus de hulpkracht. Eén jongen moest overgeven, maar daar had Ilona S. wel een oplossing voor. Ze dwong hem zin eigen braaksel op te eten. zodat het niet nog eens zou gebeuren.

De verdachte leidsters houden tot nu toe hun kaken stijf op elkaar.

Ik heb het gelezen. Het zal je kindje zijn, denk dat ik spontaan een paar mensen uit hun lijden wil verlossen. Maar ik neem aan dat er bij die ouders toch een lampje heeft moeten gaan branden omdat het gedrag van hun kindjes niet klopte???

Groetjes,

Michèle

Pfhoooh… Dat is toch te gek voor woorden?! Wat ze daar voor lol ook aan hebben, om zulke kleine kindjes zulke dingen aan te doen… Hoe kunnen zulke mensen nou aangenomen worden. Pasten zij wel in ‘het plaatje’?

Ziek, dat is het. Rare jongens, die duitsers!

Pff wordt echt helemaal misselijk na het lezen van dit verhaal. Het zal je kind toch maar zijn. Aan de andere kant vind ik het wel een vreemd verhaal, want zouden ouders niks aan hun eigen kind merken. Ook als je je kind wegbrengt of weer ophaalt zul je toch iets moeten merken. Je moet er toch echt niet aan denken dat dit jouw eigen kind overkomt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

jeetje, daar zouden ze de de martel straf op moeten geven! jeetje hoe ZIEKELIJK zijn die 2 trollen?
verschrikkelijk echt heel erg! echt niet normaal. schrik hier echt van dit is toch te bizar voor woorden?! ik hoop ECHT dat ze een hoge straf krijgen. nog erger dan wat die kinderen is overkomen!

Wat erg! Dezelfde behandeling geven die twee draken: besmeuren met hun eigen uitwerpselen, vervolgens hun eigen braaksel in hun mond stoppen en dan hun mond dichtplakken. Gruwelijk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gatverdamme, wat is dit ziek zeg!
Inderdaad Mriek, hun hun eigen uitwerpselen laten eten + hun eigen braaksel en hun mond dicht plakken.
Ik hoop voor ze dat ze de doodstraf krijgen maar dan geen snelle dood… lekker langzaam!!

Kinder beulen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker